♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Heisann:) dere som har født på a-hus,hva syntes dere? skal selv på a-hus og det hadde vært godt og visst litt om hva dere syntes/opplevde..var di koslige der? ble dere tatt godt vare på? hvordan var rommene og selve sykehuset? og hvor lenge får man ligge? er helt alene så hotell og familierom er ikke nødvendig får meg... og ellers lurte jeg på hva slags smertelindringer man kan få utenom epidural ettersom jeg ikke kan få den...
Lille Sprell og meg Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 hei du jeg kan ikke svare deg på så mye, da jeg er førstegangsfødende.. Men skal til Ahus og har snappet opp litt. Jeg vet i alle fall at Ahus ikke tilbyr Lystgass eller fødsel i vann.Ellers tror jeg de tilbyr det meste.. Men de har badekar som smertelindring før utpresning. Barselavdelingen består av rom fra 2 til 4-pers., litt mye synes nå jeg.. Er også veldig interessert i å høre om erfaringer fra Ahus fra dere som faktisk har født der!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg fødte der i mai og er kjempefornøyd med oppholdet. Lå på rom for 4 pers, men vi var stort sett 2 stk der. Hyggelig å ha noen å prate litt med også da. Far kan være på besøk som han vil, ellers er det begrensninger så syns ikke det var påtrengende med mye folk på rommet. Jeg var på barsel i 12etg, og de er noen ENGLER der. De er kjempesøte, fikk så mye hjelp til amming, stell og annet. De tar vare på babyen når du kommer på avd, så du får sove ut etter fødselen (hvis du vil selvsagt.... :-) og ellers hvis du vil dusje etc. De har ikke lystgass, men ellers det meste tror jeg. Brukte akupunktur. Var veldig fornøyd med føden også.
Lille Sprell og meg Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Ta en titt her også... http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/f_dested/helseregion_1_st/akershus_akershus_universitetssykehus
rødhette* Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Sammen med brevet jeg fikk der det stod jeg har fått fødeplass på ahus, var det med en brosjyre der det stod litt om fødeavdelinga, og om hvilke smertelindringstilbud de har.
_svana_ Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har bare gode erfaringer med A-hus. Kjempegod behandling, hjelp og støtte hele tiden :-D Det var spesielt en barnepleier som var kjempegod, mannen fikk bli der under siesta og etter 22, han fikk kaffe og middag enda det står lapper overalt om at det er "kun for mor". De er også behjelpelig med å passe barn og skifte bleier dersom du er utslitt og sliten. Jordmora mi var også et kjempetrivelig menneske. Sykehuset er gammelt og loslitt, men for min del veide de flinke og hyggelige ansatte opp for det. Det vanlige er å bli der 3-4 dager, med mindre det er noe spesielt. Jeg har hørt mye rart om A-hus av andre, men jeg er i allfall veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Du kan føde i badekar på ahus. venninna mi gjorde hvertfall det for ett år siden ca..
Iris9 Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg fødte på a-hus for 1 år sider og ver storfornøyd! Følte meg veldig godt ivaretatt og servicen der er knallbra! Skal føde der igjen i januar :-)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2006 Nå ble jeg gla ettersom det er så mange som er fornøyde:D har liksom ikke hørt no positivt,så det var veldig betryggende og høre ..!
nil@ Skrevet 31. oktober 2006 #10 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har født 3 ganger på A hus og jeg skal føde der denne gangen også. Har vært veldig fornøyd!!!!
Maisie Skrevet 31. oktober 2006 #11 Skrevet 31. oktober 2006 Noen som vet om det er lang ventetid på å få komme på omvisning der? Skal også føde på Ahus. Har hørt at de har badekar der, men vet ikke om man får føde i dem. Hvis ikke, er det synd, for jeg kunne tenkt meg å prøve å føde i vann. Hvordan er føderommene der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå