Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt å være glad for å kunne få starte med ivf?? en skulle kanskje være mer trist fordi man ikke får det til på egen hånd..eller..? jeg bare lurer.... er så innmari glad for at noe skal skje, jeg! Men har litt på følelsen at folk rundt meg synes jeg reagerer rart.... er det meg eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia....

synes ikke det er rart at du er gla jeg. regner med at dere har prøvd en stund uten å få det til selv, og nå når dere får litt hjelp med å få det til synes jeg du skal være veldig gla.

Det kommer hvertfall jeg til å være. Har 3-6 mnd ventetid på prøverør vi, og i mellomtiden skal vi prøve å få det til på den gode gamle måten, men hvis ikke det går får vi vertfall hjelp etterhvert.

Føler meg gla for at noe begynner å skje og at vi etterhvert forhåpentlig vis sitter med en baby i fanget.

Og for min del har det ikke noe å si om det blir med hjelp av prøverør. Blir jo uansett min og samboeren sin, biologisk sett.

Kan jo være at noen syns det er litt flaut å må ha hjelp via prøverør.......men det synes overhodet ikke jeg.

Gled deg over det du!

Og lykke lykke til fremover........

klem

Skrevet

Jeg var overlykkelig når vi endelig fikk hjelp så det er nok normalt!

Skrevet

Smil og ver glad du:)

Var også glad for at vi endelig fikk hjelp, så trur det er ganske normal følelse i vår situasjon!

Lykke til, måtte hjelpen snart gi uttelling!!!

Skrevet

Glad er vell kanskje ikke helt ordet for min del.

Men jeg var veldig lettet. Det var godt å få gi ansvaret over til noen andre :) På en måte.

Så hadde jeg en veldig "nå må det gå" følelse.

Skrevet

Henger meg på dette, jeg mener det er helt normalt å være gla for noe slik. Hvorfor skulle det ikke være det.Det er jo helt normalt å få barn og hvorfor skulle det ikke da være lov å glede seg over å få litt hjelp på veien.Det er faktisk slik at det ikke er alle som greier det selv.

Mange klemmer videre på veien

Skrevet

Jeg var superglad, og sikker på at nå var det bare å innkassere "gevinsten" Slik skulle det ikke gå da, lå mange opp og nedturer foran oss. Men er likevel på en positiv bølge, for så godt å vite at nå skjer det endelig noe ;-)

Skrevet

Vi reagerer alle forskjellig, men selvsagt er det lov å være glad når man har kommet inn i systemet. Veien hit er lang og mange har prøvd på egenhånd i mange år allerde. Jeg var utrolig glad da vi endelig fikk svar på når vi skulle inn! Nyt tiden, for du trenger det lille ekstra når du står midt oppe i det.

Lykke til videre:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...