Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Jenta mi skal inn til 1 årsfotografering når hun er 11,5 mnd. Skal kun ta fargebilder. HVA i alle dager skal jeg ha på henne? Hva hadde dere på jentene deres på 1 års bildet? Det er 1 mnd til hun skal ta bilde, men hun står ikke, og reiser seg ikke, spent på om hun gjør det om en mnd.......
happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 heisann, datteren min skal fotograferes til fredag.. hun fyller året på søndag jeg har kjøpt en nydelig kjole m/tilhørende jakke/genser. kjempesøtt.. ser litt gammeldags ut. hun både står og går. og ja, ting skjer utrolig fort! så se ikke bort ifra at hun gjør det om en måned..! kan du ikke bare ta en tur på en av disse barnetøysforretningene som selger litt dyrere barneklær? de har utrolig mye søtt..! på Exit er det forresten ikke så veldig dyrt, men de har mye fint. lykke til
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Nå begynner det å nærme seg jul, og du finner masse fint i butikkene som har et allsidig mønster som ikke går ut av "mote" som f.eks. Pokémon for å ta et villt eksempel. Min prinsesse hadde på seg en plysj drakt i rødt med sølv pynt på, kjøpte den på Kapp Ahl. Bildene ble kjempe fine, og det gjorde seg når vi sendte julekort :-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Ehhh, sorry, men Pokemon-mønster på klær for ettårsbilder??? Hva er det for noe?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Vi skal igrunnen ikke ta bilder før to år vi da men kan blande meg inn allikevel ; ) Har bare hørt et godt råd fra alle fotografer og det er å kle de i klær som er mest mulig nøytrale. Det er jo babyen du vil ha bilde av og ikke klærne. Dessuten blir bilde penere når det ikke er for mange forstyrrende elementer.
Twig Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 vi hadde på hvit body og strømpebukse, og en brun kjole.. famebilder da
3 fine små :o) Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 Vi hadde kjole som mormor hadde strikket, men med bare føtter. Tok også noen bilder i netto'en. Mi sto ikke når bildene ble tatt så hun ligger og sitter med hjelp. Var bare 5 1/2 måned da vi tok bilder.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 Snuppa mi ville heller ikke stå og ikke kunne hun gå heller. Så jeg var også en smule fortvilet Vi hadde på henne en enkel lys sommerkjole og en tøff dongerikjole med tilhørende hatt og noen få bilder uten tøy.. Var kjempefornøyd med alle bildene. Siden hun ikke kunne gå, satt hun bla på en gyngehest og litt på mors fang (så ingenting til mor ) ellers på bord/gulv. Har du funnet en dyktig fotograf, vil bildene bli flotte uansett om hun går/reiser seg eller ikke . De kan være ganske kreative, disse fotografene, skjønner du
Ranveig R Skrevet 1. november 2006 #12 Skrevet 1. november 2006 Les nøye så ser du at det står at ein IKKJE bør velge klede med mønster som f.eks. Pokemon ) Tidlaust og søtt er gode tips. Selekjole med strømpebukse og bluse? Og kanskje sko? Eller selebukse utan noko under? Det finst mykje fint som ikkje er så dyrt rundt omkring.
St. Hans Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Hva med hvit body og en enkel kjole i en farge som kler barnet ditt, hvit strømpebukse og pensko? Og så en liten strikk/spenne i håret? Velg klær som er: -relativt tidløse (slik at du ikke allerede til våren tenker at de er håpløst utdatert). Bildene skal henge på veggen til du blir 70, eller? -ikke for oppmerksomhetskrevende (skarpe farger og store mønstre trekker fokus vekk fra barnet) -enkle i snittet (ikke blonder og snorer og dill... rene linjer) -klærne bør dessuten se nokså nye ut, slett ikke utvasket i hvert fall, og kanskje få en omgang med strykejern? En god fotograf får barnet ditt til å se flott ut uansett hva hun kan eller ikke kan! De er vant til å ta bilder av barn i alle aldre.
Andrea05 Skrevet 2. november 2006 #14 Skrevet 2. november 2006 hei. mi lillejente kledde ikke blonder og diverse ho. etter mye om og men tok jeg på henne en snekker bukse bar overkropp under og skaut på hode, kjempe fint og søtt var det også. stort bilde på veggen og masse skryt. skal ta av minste nå og akkurat samme stil. høres vilt ut men ble kjempe fint.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #15 Skrevet 3. november 2006 Vi hadde dette på 1årsfotografering: * tøffe hverdagsklær, dongeri og en rosa kjolegenser. * brunt stilig skjørt og matchende rosa/brun hettegenser som ser "strikket" ut * naken mage og gullmedaljong * selebukse med bar mage under
♥Snulder Skrevet 3. november 2006 #16 Skrevet 3. november 2006 Jeg hadde to ulike kjoler... Kan ses på hjemmesiden vår www.2voksne5barn.piczo.com Under knappen Hos Fotografen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå