*Vi blir 5* Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg tror jeg har hatt rier i et par dager nå,det er merkbart vondt men likevel helt levelig...men de er ikke noe sterkere enn fra begynnelsen og ikke regelmessig..Jeg har ikke født før og lurer på om hvor lenge jeg kan gå rundt sånn som dette? jeg vil jo gjerne det skal være begynnelsen på fødselen,men mister jo litt motet når det har vært sånn i 3 dager..16 dager til termin.. Takker for svar!!! =)
lissin Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 jeg spurte om det samme for 14 dager siden her inne, jeg fikk mange svar, der de hadde hatt det som meg, noen i noen dager før fødsel, noen hadde hatt det sånn i flere uker. Du vet sikkert når de kommer regelmessige, og du har tatt tiden på dem en stund, og de blir vondere også. Iflg. min jordmor kan vi trøste oss med at dette hjelper fødselen, det kan kalles modning. Lykke til, håper du er av dem der det ikke er så lenge til fødsel, spennende er dette. jeg for min del har bestemt meg for å ikke bli lurt en gang til, og skal vente til det blir regelmessig og veldig vondt før jeg tror..
*Vi blir 5* Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2006 takk for svar...ja var det jeg og trodde at man kunne risikere å gå sånn i flere uker..Men greit å vite da,sånn at jeg ikke venter for mye,NOE er ihvertfall på gang =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå