Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man forskjellen på maserier og kynnere? Er det det samme? Føler meg helt teit her, men er førstegangs så lurer veldig. Har hatt mye kynnere i løpet av svangerskapet så vet hvordan de føles, men maserier??? Nå de siste dagene har jeg hatt nesten konstante kynnere, ubehagelig og av og til litt vondt. Er i uke 37.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde maserier som veldig vonde - like vonde som ekte rier (sånn i begynnelsen), bare at de var kortere. En kjenner vondtene mer som vonde menstak i mage og rygg.

Skrevet

Dette lurer jeg også på... (førstegangs jeg også). I går hadde jeg skikkelige mensmurringer i nedre del av rygg og nedover lårene, men det gikk over (det er akkurat de stedene jeg pleier ha vondt når jeg har vanlige menssmerter uten å være gravid). Det kjentes ikke ut som kynnere, så antar det var maserier??? Pratet med en venninne i går som har født og hun sa at når de virkelige riene begynner kan det kjennes ut som menssmerter x 100... Men det er klart at disse smertene sikkert kan kjennes forskjellig fra jente til jente, vil jeg tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...