Gå til innhold

Shabby chic!!??!!??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

da leste jeg at du hadde lest hva jeg skrev!Hehe...komplisert!:)

Joda, nå satt den lille spiren vår...hehe den måneden vi skulle holde oss unna EL..jaja! Det er en litt rar historie, skal jeg fortelle?!:o) Ja, sikkert!

Vi har et vennepar som fikk en liten jente i september, og vi var hjemme hos dem for2 uker og 3 dager siden. Jeg fikk kose og kose og kose med babyen så mye jeg ville.(Fortalte deg at syklusen min ble 36 dager for en stund siden,ikke sant?!). Så da vi var hos dem, var det en uke til EL for meg. Men jammen utløste ikke den lille babyen EL, og uten å vite det dro vi hjem og hadde skikkelig bra sex på kvelden...;o) Og spiren den satt....håper den sitter i 8 mnd til...!:)

hehe, jaja! Men problemet er at om ca 9 mnd skal jeg være forlover for en venninne når hun gifter seg, det var derfor vi ikke skulle prøve i oktober...men så satt spiren likevel...!Har ikke fortalt det til henne ennå, venter til etter legebesøk, så vi vet sikkert når termin er. Og kanskje jeg t.o.m. venter til etter 12.uke, slik at det er helt sikkert...vet ikke! Men hun kan bli skikkelig sur, og jeg "mente" jo ikke å bli gravid nå...!

Ja, så nå er vi gravide begge to..hehe! Er 4+3 idag og føler meg vel ikke super-gravid akkurat, men leser alt jeg kommer over på nettet!Hvor langt er du nå da? Vært på ultralyd ennå?Det blir spennende det!:)

Du ser vel denne meldingen?!:o) Håper det!Snakkes!!!:oD

Klems*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6906784-shabby-chic/#findComment-6917504
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...