Gå til innhold

Igang???Noen som kan hjelpe please...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 9 dager på overtid..idag har jeg plutselig fått veldig vondt nederst i korsryggen og det kommer tak nederst i magen..Har kommet og gått i hele dag..men ikke et fast system..kom først med ca 10 min mellomrom..så noen ganger som var ganske intensive..bare et par minutter mellom hver..Men det kommer og går..Har egentlig vondt i korsryggen hele tiden..Er så usikker..har hatt så mye modningstegn at jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal forstå når det virkelig er igang..Var hos jm igår..hun målte riiene og sa det ikke virket som jeg var 100% moden..Men idag føles det ihvertfall anderledes..Er det noen som startet det hele som meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du ringer føden, vil de trolig si at det kan være rier, og at du må vente å se om de kommer mer regelmessig. Dersom det åpenbart er annerledes enn de maseriene du har hatt før, tror jeg du er i gang. Hvilke modningstegn har du hatt tidligere? Du vil vite når det er veer altså, de bygger seg opp på en annen måte enn kynnere. men i starten er det ikke så ulikt kanskje. Hm, dette ble du nok ikke klokere av.

Skrevet

Har hat mye kynnere og vondt i magen, men ikke at det har kommet og gått som nå..har også så fryktelig vondt i korsryggen..egentlig hele tiden, men så kommer det sånne tak og da blir det værre i ryggen også..Hadde jeg bare visst at noe var på gang ville dette bare vært spennende, men siden dette kan være kynnere er det litt slitsomt..

Skrevet

Jeg har født en gang før, da hadde jeg i kke slike murringer og vonde kynnere som kom og gikk i flere uker, det har jeg nå.

Tipper at du ikke vet helt sikkert før de er ordentlig regelmessige og blir bare vondere og vondere.

Vet også at av og til kommer de regelmessige, så kan det stoppe opp noen dager for å fortsette igjen.

Så det hjelper vel ikke så mye dette svaret kanskje, det kan være fødsel, og det kan være at det drøyer enda en stund.

Lykke til, håper det setter i gang snart for deg!! det kan være frustrerende at dette kommer og går sånn, kjenner meg veldig igjen der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...