Gå til innhold

Hvis alle krysser fingrene for elli-karamelli som har prøvd lenge!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir jo nesten på gråten her! :-) Så utrolig skjønne dere er, jenter!

Tusen tusen takk for all den flotte støtten,og for at dere er så fantastiske personligheter! Storkoser meg her på "bli gravid" og vet ikke om jeg har lyst å forlate en sånn god gjeng! Isåfall må dere bli med over til 1.tri! Men nå vet jeg jo ikke om jeg skal dit enda da,kanskje det går enda noen år,eller kanskje om noen dager,hvem vet!? :-)

Ville bare ønske dere alle masse lykke til med prøvinga,skal krysse fingrene for at det klaffer for hele gjengen! :-))

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :-)))))))))))))))))))))))))))))

Puss och kram til hele gjengen!

Tro det eller ei.. har drømt om deg og testeangsten i natt. hehe

Har lagt i kryss for deg og alle andre som venter...

Når skal du teste??

Har du fått noe mer tr-tegn eller noen andre tegn??

Klemklem

*håpehåpe*

Annonse

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

aiaiaiai dette er spennende elli!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...