Gå til innhold

Hvilke er den beste butikken i Oslo ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det gjelder antall utstilte modeller. Skal ha en søskenvogn og vil gjerne prøve flest mulige vogner, blir ikkje nok å lese om de på nettet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs litt på hvilket merke du tenker på...

Fru lyng har one tee hill, phil and teds og teutonia.

Barneverden/barnas hus (alnabru) har teutonia, janè, easywalker og abc design. Mulig de har phil and teds også.

Babyshop har mutsy, brio, teutonia, gt, carena og reflex.

Barnevognhuset Rudo har Hartan, Troller, brio og emmaljunga.

Skrevet

Junior Senter på Haugenstua har også godt utvalg.

Skrevet

Jeg sverger til babybutikken i Smalgangen på grønland (står plutselig helt still for meg hva den heter, o_O tiltross for at jeg har handlet der i 4år)

De har et godt utvalg av mange forskjellig vogner, har sett at de har flere tvilling/søsken vogner der.

God service, og ikke mins rimelige priser

Skrevet

når jeg har vært i den butikken, blir de sure hvis jeg ikke vil ha hjelp. og hvis jeg ikke kjøper noe, skuler de på meg.... hyggelig.

Skrevet

Det høres bare besynderlig ut.....

Jeg vil si at de er veldig flinke på å spørre om man trenger hjelp, noe som er bedre enn å vente i evigheter og faktisk måtte spørre personalet om hjelp.

Har aldri opplevd at de blir sure om man sier nei takk, og bare vil titte...

Vil si at servicen der er bedre enn i enkelte av de 'store' butikkene, hvor småjentene som jobber der etter skolen er mer opptatt av å stå å slarve bak kassa...

Jeg sier ikke at dette er 'gjengs standard' men har opplevd dette flere ganger i en annen babybutikk her i oslo.

Mulig jeg er kresen på service, men det kommer vel av at jeg er oppvokst i en butikk, og har jobbet i service bransjen i hele mitt voksene liv...

Skrevet

dette var ikke ment som kritikk til deg..... Jeg har også jobbet i butikk i hele mitt voksne liv, og er også svært kresen på service. Er enig i at servicenivået i babybutikker er relativt lavt. Men man kan bli for ivrig i å yte service også. kan bli for mye av det gode. Greit å bli spurt om man trenger hjelp, men da må man gi seg hvis kunden bare vil titte. Da jeg sa til selgeren i butikken at jeg bare ville titte, fikk jeg til svar at "hvis jeg ikke ville ha informasjon om vognene som var nødvendig for å unngå å kjøpe feil vogn, så var det helt greit for ham!"

Skrevet

Oi, ja da kan jeg skjønne at du ble litt satt ut, har heldigvis aldri opplevd tilsvarende, bare tvers igjenom god service. Det var sikkert ikke vondt ment, men høres litt vel snerpete ut ja...

Og nei, jeg tok ikke ditt inlegg som kritikk til meg :D

Skrevet

babymagasinet heter den...jeg er veldig fornøyd med å dra dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...