Mamman til Sofie 180207 Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Innbiller meg at jeg kommer til å være mye på farta, inn og ut av bil etc... Har dere tips om vogner som er enkle å legge sammen / få opp igjen...
Mamma til tre søte små Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 alle er vel egentlig enkel når du kan det og om du har god plass i bilen og slipper å demontere veldig!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 TFK er enkel å legge sammen, pluss at den tar liten plass i bil.
Nuffa Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 vil våge å påstå at de vognene som man slipper å demontere er de enkleste. derfor one tree hill og gt safari
Mina06+Mats09 Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 i hvertfall IKKE quinny, jeg ar den, liker vogna, men den er tung å legge sammen synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #12 Skrevet 1. november 2006 Oth eller quinny buzz. Oth er kjempeenkel å legge sammen, quinny buzz bare presser du ned. One tree hill er en mer anvendelig vogn enn buzz, den passer best til by/asfaltbruk pga av framhjulet. Men om det er en byvogn du trenger er den super.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #13 Skrevet 1. november 2006 Glemte å skrive at oth bare løfter du opp håndtaket til vognen "klikker" seg på plass i festet, veldig enkelt. Quinny buzz bare trykker du på en knapp så slår den seg opp selv. Begge to blit helt flate sammenlagt, og hjulene er veldig enkel å ta av om det skulle være nødvendig.
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 3. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 3. november 2006 Takk alle sammen!! Da skal vi på barnevognjakt )
Blue Lady Skrevet 3. november 2006 #16 Skrevet 3. november 2006 HELT enig!! quinnyen er skikkelig tungvindt. OTH er helt genial, bare et lite knepp fremme med fotbrettet så legges hele vogna sammen, enklere blir det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå