Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo kjent bobling og dult/ bevegelse i magen. Men kjenner også at magen noen ganger knyter seg (i samme område). Ja det er som om det er en knute som strammer litt at det blir tungt/ krampe, er dette også bevegelse eller hva er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

boblingen er nok babyen din, men den knytingen er nok kynnere høres det ut som...

Skrevet

Høres ut som den lille (bobling) og kynnere det andre ;o))

Skrevet

Nå er det ingen bobling da, men kynnene i uke 15?

Nei det er nok babyen, og det er nok ikke krampe det kjennes ut som, hehe vanskelig å forklare. Det er som om babyen presser litt ekstra på noe i magen, lener seg til noe kanskje, hehe. Kjente nå litt bevegelser også så det er nok babyen.

Skrevet

jeg hadde kynnere i uke tolv :) er forskjellig fra pers til pers det vel .)

Skrevet

Jeg har kjent kynnere fra uke 8.. kjente dem bare på morgenkvisten i uke 8 og så fra uke ca.16 har jeg innimellom kjent kynner på dagtid.. Men jeg får dem sjelden..

Skrevet

Kan hende det er kynnere som mange sier, men jeg tror det kan være lille babyen din også jeg da! Jeg kjenner/kjente det hvertfall som at babyen pressa seg ned i et "hjørne" eller en del av magen og at det ble helt trangt der! Vanskelig of forklare, men kan jo være det du også kjenner?

Skrevet

Ja det kan godt hende det er som dere sier. Var bare meg som ikke viste helt hva kynnere var, trodde det var sånn man fikk rett før man fikk rier. Men har lest litt om det nå da. Men det har altså ikke noe med fødsel å gjøre? Og er det ikke dumt å ha kynnere så tidelig, det er ikke farlig? Leste at det varer sånn 10 - 15 min, men det har da vart mye lenger hos meg nå da. Det er som om det knyter seg og blir hardt to steder i magen, det er litt ubehagelig, men ikke vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...