mamma til <3to<3 Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 hvor får man tak i det? Og har det noe for seg tror dere?
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg kjøpte det på apoteket... Vet ikke om det har noe for seg men da har jeg prøvd værtfall... )
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Min jordmor (på et stort norsk sykehus) sa at det ikke hadde noen betydning hvilken type olje man brukte, det var like greit å bruke olivenolje eller matolje som jordnøttolje. Og mye billigere.
¤mamma¤ Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Dette er det jo mange som har ulike meninger og erfaringer med, men WELEDA har en spesiell olje for dette som heter FØDSELSFORBEREDENDE olje. Den fåes på helskost butikker og koster ca.124kr tror jeg. Det er olje og spesiellt sammensatte eteriske oljer for dette området (perineum)...Min JM anbefalte denne..
2nj♥ Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg kjøpte på apoteket. Vet jo ikke om det hjelper, men revnet ikke sist, så da bruker jeg det denne gangen også.....-tar ikke sjansen på å la være....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå