Gå til innhold

alene stort sett hver dag...Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens mannen er på jobb er jeg og lillegutt alene stort sett hver dag. Er det flere som har det sånn eller? Hadde vært "godt" å se hvis vi er mange med samme "sjebne"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp sånn er det her og, men er jo bare min egen skyld det da. For meg hvertfall er det jo bare å dra ut egentlig, men synes ikke det alltid er like lett med tulla!! Føler hun er greiest når vi er hjemme hvis du skjønner:o) Blir kanskje lettere etterhvert som hun blir større!! Håper på det!!! hun er 4 mnd forresten!!!:o)

Skrevet

Ja, er stort sett alene jeg også.

Mannen min jobber mye også...føler meg litt ensom til tider.

Jeg kjenner få her hvor vi har flyttet.

Skrevet

Jeg og. Kjenner ikke så mange som er hjemme og når folk har kommet hjem fra jobben utpå ettermiddagen og kvelden er Charlotte gjerne sliten og sur, og det er snart leggetid. Og da er det ikke så fristende å være så sosial! :-)

Skrevet

Jepp =0) har en mor som kommer nesten hver dag og er sammen med venninner som går hjemme, har besøk eller barsel gruppe men ellers er det hun og meg. Storkoser meg selv om jeg til tider savner å jobbe.

Skrevet

Vi er som oftes alene, og jeg liker det slik. Da kan vi styre alt i vårt tempo;sove når det passer, gå lang tur når det passer etc. Det er så klart veldig gøy å treffe andre! Vi har prøvd oss til byen noen ganger, men det har vært total fiasko med mye hyling! Jenta mi er 4 1/2 mnd nå :)

Skrevet

Her også. Mannen min er borte på jobb fra 10.30 til 22.30 fra man-fre hver uke. Har ikke krav på pappaperm siden jeg har jobba mindre enn 50 % også. Besøkene fra venner og kjente har begynt å dabbe av nå også som tulla er 2 mnd. Noen dager kan bli veldig laaange selv om jeg føler meg priviligert.Savner mest mannen min, men det er en dyd av nødvendighet at han jobber slik han gjør. Kaller meg selv for "jobbenke". "Godt" å vite at vi er flere.

Skrevet

Hvis du ikke er anonym og forteller hvor du bor, så er det kanskje flere som er alene hele dagen der du bor =) Som sikkert også vil ha litt sosialt på dagen.........

Skrevet

Er stort sett alene ja. Er ikke herfra jeg bor, så venninnder har ikke vært enkelt å holde kontakt med.

Skrevet

Ja, er alene hver dag vi også. Er ikke sammen med pappaen heller, så dagene blir ekstra lange..

De stakkars vennene jeg har her blir jo terrorisert av selskapssyke meg..

Ellers så blir det myyyye turgåing med iPoden som kompis..

Skrevet

Samme her, men det er min egen skyld... Har noen jeg triller med innimellom og jeg har venninner uten barn jeg kan treffe.

Jeg har ikke alltid overskudd til å være sosial i en "presset" hverdag. Dagene går veldig fort synes jeg og det er alltid et eller annet jeg skulle ha gjort i heimen, ei venninne et annet sted i landet jeg skulle ringt til osv osv.

Er ikke noe flink til å ta initiativ til å treffes, men du verden som jeg koser meg når jeg har noen å skravle med på dagtid:)

Ellers prater jeg en del med venner på msn.

Skrevet

stort sett alene, men neste uke begynner jeg å jobbe og da er det sambo som blir alene...

Skrevet

Vi er også mye alene. Har nettopp kjøpt hus på landet, og kjenner ingen her ennå. Er ikke så langt til Lillehammer, men synes det er litt stress. Det skulle ikke tilfeldigvis være noen andre som bor på Brøttum og vil være med å trille tur her? Hehe. :)

Skrevet

jeg finner på ganske mye..har blitt kjent med endel som også har barn...går turer og er på besøk til dem..har vært i barnehagen jeg jobber i..og hos farmoren min...den stolte oldemor syns det er veldig stas..når søsteren miin har fri er vi med henne..vi drar til byn osv..koser oss masse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...