Gå til innhold

Oktober: Andre oktoberdamer som må flytte over til novemberklubben?


jakm80

Anbefalte innlegg

Ser sånn ut her, har ennå noen timer igjen, men lite sannsynlig at det blir fødsel i oktober uansett!! 8 dager over termin og ganske utålmodig nå! Litt lettere til sinns etter å ha blitt strippet hos jm i dag, skjer ingenting, men hadde 1-2 cm åpning og utflatet livmorhals så det kunne skje når som helst : ) Andre som fremdeles venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,enda noen få timer igjen.

Men ser ut som det blir November baby på oss her og. Jaja..pappan blir værtfall glad,han har selv i November. Så er bare lykkelig for at ungen fødes i samme måned som han ;)

Her er det litt tegn,mye nedpress,vond rygg,sterke modningsrier og TOPP form. Har overdrevent energi ;)

Men må bare holde meg i ro uansett. Man vet jo aldri ;)

Har time hos jordmor torsdag,så får se hva hun sier da. Lurer litt på hva hun gjør da? Er jo da 5 dager over. Hva skjer på en slik kontroll, vet dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er herenda, ja, men har begynt å få vondt nederst i magen og rundt mot ryggen-begynte faktisk akkurat når snøværet satt inn så ser ut til at jenta liker uvær:) kan dette være rier? har ingen erfaring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var jo hos jm tidligere som jeg har sagt, og det var en helt vanlig kontroll. Jeg spurte jo spesielt om hun ville sjekke om det var noe på gang og evt bli strippet. Vet ikke om det er rutine, men hadde gjort det om jeg var deg. De sier det kan hjelpe litt på å tøye litt og irritere sånn at det kanskje setter i gang riene... Det håper jo jeg skal skje, men har ikke noe tegn på det ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger nok med til november klubben jeg også....Hvis ikke bør det gå kjapt hvis jeg skal rekke å få i oktober...Har hatt veldig vond korsrygg idag,og litt modnongsrier...men jeg har hatt det en 2-3 uker nå,så jeg kommer ikke til å vite hva som er "ordentlige" rier? maseriene er vonde de også,men ikke regelmessige...men jeg håper jeg får noe forvarsel før ungen må ut:)

skal ringe jordmor imorgen,hun har glemt å sette opp time til meg,så jeg får ta timen over telefon,evt på sykhuset en tur,eller lege?..er vel bare vanlig rutinekontroll tenker jeg.. Har ikke fått tilbud om verken akupunktur eller stripping jeg!Har en litt stor baby i meg,så da fikk jeg høre at da var det enda viktigere at riene begynte selv,mot at de satte det igang til meg..men jeg er såå lei nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir novemberjente dette her også;) Men det er jo en fin måned det da... Vi sees i novemberklubben jenter. Blir spennende nå i dagene fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok melde meg over i novemberklubben her også... Er nå 8 dager på overtid, og venter på innkallelse fra sykehuset til overtidskontroll... Ellers var alt bra med babyen på vanlig kontroll hos lege i går. Trodde at de skulle roe seg litt før fødsel, her her er det full fart hele tiden omtrendt, så ejg begynner å bli bra øm i magen.

Ellers har jeg også hatt litt vondt i korsrygg og mage, men det er liksom ikke vondt nok, og så gir det seg etter en halv dag eller noe... Falsk alarm hver gang. Håper at det skjer noe snart,.. det er grenser for hvor mange gangeer jeg kna "ommøblere" i klesskuffen hennes. Begynner å kjede meg med andre ord, og alt som jeg hadde planlagt å gjøre før fødsel er i boks..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er her også, men føler veldig noe kommer til å skje snart;) Hadde maserier i natt + litt rier ikveld! Var ikke skikkelig "tak" i de, men nå må det jo være rett rundt hjørnet. Er 9 dager over og kjeeeeempe lei..

Koselig med en november baby da..;)

Lykke til videre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager på overtid, så må nok se meg pent nødt til å henge meg på novemberklubben i stedet;-) Hadde håpet på Oktober baby, men den gang ei! Fødte forrige gang 2 dager etter termin, og må innrømme at jeg var ganske innstilt på å føde et par dager før denne gangen, men er allerede 5 dager over, og kjenner knapt nok noen ting! Hmm...Bare å nyte høstværet, og vente på den lille....... ;-)

 

Lykke til alle overtidsdamer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada....har flyttet over jeg. Termin 31 okt.

Skal til jordmor imorgen,er jeg moden nok ber jeg om at de tar vannat til uken. Det måtte de med tulla i fjor også. Kom da inn med 4 cm som jeg ikke hadde merket noe til,men ikke noe skjedde før det tok vannet,19 dgr etter terminen!

Vil helst at det skal starte av seg selv:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...