Gå til innhold

fikk to gutter 9.10

mokki 71

Anbefalte innlegg

Heisann.

jeg fikk to herlige gutter 9 oktober. fødte på haukeland, utrolig flinke jordmødre jeg hadde :-) barnepleieren og legene også.

tv nr en lå i hode leie og ble født 01.46, tv nr 2 lå i sete, men snudde seg når nr 1 var ute, han kom ut 32 minutter etter storebroren. det var veldig spesielt å føde to, det hele var over på ca 4.5 timer :-)

er ganske sliten om dagen men håper at ting går seg til etterhvert. lykke til allesammen.

Fortsetter under...

glemte å si at de var 3230 gr og 2930 gr, begge var 50 cm , og jeg var 38 pluss 3 dager, fødselen begynnte med svake rier som kom og gikk. men ble sterkere og sterkere.fikk epidural, men da varte det ikke så lenge før jeg måtte begynne å presse, epiduralen tok liksom vekk litt pressetrang, det var ikke så kjekt. men men alt gikk veldig bra takket være dyktig jordmødre :-)

GRATULERER så mye! Veldig kjekt å høre at du hadde en fin fødsel! Store fine gutter! Hvor lenge ble du på sykehuset før du fikk dra hjem? Fikk du bo på Pasienthotellet? Bor du i Bergen? Mye spørsmål på en gang:-) Jeg er selv i 36+6 i dag, og skal føde på Haukeland. Begynner å bli mektig lei av å vente

Kos dere mye, mye!

hallo lurifax

jeg er ikke så ofte på datamaskinen fortiden, det er ganske travelt fortiden ..... sov mens du kan :-) jeg fødet mandag og reiste hjem fredag, vet ikke hva som er vanlig, men i ettertid skulle jeg gjerne vært en dag eller to til... jeg lå ikke på hotellet, for jeg mistet så mye blod.

ellers bor vi på sotra, du da? du har kansje fødet allerede ? uansett lykke til.

Annonse

Hei!

Nei, jeg har ikke født ennå, er i 37+5 i dag og sier til meg selv at innen en uke må da ventingen være slutt:-) Vi bor i Åsane. Jeg ser for meg at livet vil bli travelt med en 3 åring og helt ferske tvillinger:-) Det tar jo litt tid å bli kjent med dem...

Gleder meg vanvittig til å komme i gang med 3 barnsmammatilværelsen :-)

Stå på og lykke til!

Hei

vi har en jente som blir 3 år i des, og ja det er veldig travelt. hun går heldigvis i barnehage, har hatt henne hjemme noen dager, og det har gått bra, men er glad for hennes del at hun kan være i barnehagen, for disse babyene tar veldig mye tid, så det blir mye venting for en treåring.

det tar flere timer bare å komme seg ut døren :-)

men vi koser oss, og jeg prøver å ikke stresse, kommer når vi kommer.

håper du slipper å vente mye lenger nå , guttene mine er 1 mnd i dag, tiden bare flyger.

takk for alle hilsner og lykke til

Hei, jeg fikk 2 gutter 2 juni og jeg fødte dem på Haukeland, ville gjerne på pasienthotelet men fikk ikke lov pga at det var 2. Trenger mer oppfølging. ol. Ble skuffet over det. men OK. Til å begynne med måtte jeg ligge på 4 mannsrom. Spurte om å få bytte og fikk familierom. Alle som jobber der er helt fantastiske. Jeg måtte også ligge der en stund (9 dager) og da var det kjempe bra at personalet var så fantastisk. Var ganske lei på slutten. Da var det godt å komme hjemm til mann og storesøster. Lykke til!!!

Annonse

Hei Jeg lå også på pasienthotelet da storesøsteren ble født og var veldig fornøyd med det. Tilværelsen som 3 barnsmamma er litt hektisk men veldig kjek. Det er ikke så mye arbeid med tvillinger som jeg hadde sett for meg. Selvfølgelig er det litt mer som må gjøres men jeg synest at gledene er mye større enn slitet. og etterhvert som de nå begynner å bli "store" blir det bare kjekkere og kjekkere. Det er nesten noe nytt som skjer hver dag med de små. Det er bare til å glede seg!! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...