Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har bare så lyst å dele min erfaring med alle dere hyperemesis-jenter og andre kvalme som kaster opp hele dagen og ikke vet om dere orker én dag til!! Jeg har vært der selv og vet hvordan det tar alle krefter og all livsglede. Etter 8 uker med oppkast 10 ganger om dagen, foreslo jordmoren min at jeg burde prøve Phenergan. Hun fikk legen min til å skrive ut dette til meg, og det var rene vidunderkuren!! Kanskje virker det ikke for alle, men jeg fikk et nytt liv! Jeg tok det ikke hver dag, siden jeg ble veldig trøtt av dem, men de kveldene jeg tok det - var jeg fullstendig kvalmefri dagen etter. Tok disse ca annenhver dag noen uker, før jeg la de vekk. Kvalmen ble etter hvert til å leve med. Jeg er nå i uke 34 og er fortsatt kvalm hver dag. Men nå er jeg jo snart ferdig!! Snakk med legen om Phenergan neste gang dere er der! Det er absolutt verdt å prøve, om ikke annet bare for å få hodet over vannet en gang i blant! Ønsker dere alle lykke til videre i kampen mot kvalmen ; ) Husk at det tar slutt en dag, og da er det er totalt verdt det! Klemmer fra en med tidligere hyperemesis. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6905635-dette-virket-for-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå