Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kunne ikke vært mer enig,Annasverden!!! Jeg synes også tiden går altfor sakte, er bare i 6+0!! Og jeg våkner også om natta og tenker på dette vidunderet jeg har i magen!! :)

Hva skal vi finne på for å få tiden til å gå???

Jeg vet ikke jeg..Det er ikke at jeg venter så på at barnet skal komme..Men venter på å være ferdig med kritiske perioden..:) Jeg gleder meg til å våkne på natta når ungen kommer, men nå er det jo uten mål og mening! :) Kanskje begynne å pusle med noe håndarbeid..hehe Godt du er enig med meg trebarnsmamma!! ;) Du får gi ett hint hvis du kommer på noe lurt! Så skal jeg gjøre det samme! Kjempe lykke til!! ;)

Annonse

Håndarbeid, ja. Jeg kjøpte et nydelig broderi for en stund siden, og vcar kjempeivrig de første dagene, men nå ligger det nedpakka, og jeg har ikke ork til å ta det fram igjen.. Har egentlig aldri vært noe håndarbeidsmenneske...

Pluss at jeg for tia er kvalm, og det eneste jeg har lyst til å gjøre er å ligge på sofaen og se på tv... Fullstendig tiltaksløs, og det hjelper ikke at jeg ikke er i form, heller!!! Blæh!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...