Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Er det ikke det de sier da? Sulten som en ulv? Etter mange uker med kvalme har det nå den siste uken letnet mer og mer, er nå 8+4 og fortsatt litt kvalm i bølger, men er MYE bedre og Sea Bandene har vært fantastiske for min del. Og med bedringen kom sulten. Har jo spist minimalt i noen uker nå, sånn 2 knekkebrød og ørelitegranne middag på en hel dag, så nå føler jeg at jeg stapper innpå. 2 skiver til frokost og noen klementiner, 2 til lunch, to knekkebrød nå nettopp og middagslukten får magent il å rumle på ny, blir nok noen skiver til kvelds også vil jeg tro ;-) Endelig får kroppen min hamstre fett slik den vel helst vil i 1.trimester, hehe... Andre sultne ulvinner her?
Forskeren Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Jepp, spiser MASSE!! Kvalmen har på langt vei gitt seg her også, det er så deilig. Jeg er 9+6 i dag. I dag har jeg alt spist 4 brødskiver, drukket kakao, langet innpå med mandler og litt sjokolade, skal lage pannekaker og må sikkert ha 2 ostesmørbrød til kvelds (som jeg har hatt hver dag i det siste). Må begynne å trene litt nå når jeg blir mer opplagt, passe vekta litt.
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, tenkte å begynne å trene litt jeg også nå, veldig forsiktig, sykle litt på trimsykkelen og gå litt raske turer og sånt. Tør ikke annet siden det fortsatt er litt blodansamling igjen ved siden av fosteret. Ser alt bra ut i uke 12 derimot så blir det nok mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå