Gå til innhold

Hvor kjenner dere sparkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

24+5 i dag ( Hurra!!) og kjenner masse spark/slag inni magen min.

Har kjent det i 5 uker nå.

Med unntak av to ganger i løpet av disse ukene kjenner jeg det kun helt nederst i magen. Flere ganger om dagen.

Flere som har det slik??

Lurer jo på om jeg har en baby som er ekstremt bedagelig og ligger i samme posisjon hele tiden... eller om det er morkaken som sperrer for at jeg kjenner bevegelsene i resten av magen....

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er snart 27 uker og kjenner ofte spark nedover, venter bare på en fot eller arm skal komme ut..hihi..neida er ikke så ille men, litt rart!

Kjenner også mye spark fremme på magen, sånn vanlig liksom.

Skrevet

Hei du! er 23+5 i dag og har det også på samme måte som deg.

Kjenner kun spark helt nederst i magen.Men jeg har foranliggende morkake og babyen ligger i seteleie,så jeg innbiller meg at det er derfor.

Eller så kan det jo være at vi har veldig bedagelige babyer;) hihi..

Skrevet

jeg er 24 uker på vei, og har kjent liv siden uke 11....

Jeg kjenner nå spark både nedover og oppover - og litt ut i begge sidene, så jeg har en veldig aktiv unge denne gangen :-) Men jeg har morkaka liggende bak også, så da kjenner en det jo ekstra godt!

Skrevet

Mine spark kjennes bare mellom navlen og skambeinet.- Altså ganske langt ned.. For meg virker det som om babien har ligget i samme stilling i ukesvis også.

Tidligere i dag fikk jeg litt sting i magen etter å ha gått litt.. jeg presset hånda mot der det gjorde vondt.. -og vips så dyttet jeg borti noe som forsvant............ -det var tydelig at det var babien jeg dyttet. snål følelse..

Skrevet

jeg kjenner alle sparkene langt nede i magen, på høyre side. Heilt normalt sa jordmoren t meg i dag.Er nå i uke 23.

Skrevet

Jeg er 22 uker nå og kjenner sparkene, bevegelsene under navelen. Noen ganger omtrent ved navelen. Masse på sidene, både høyre og venste..

Ihvertfall ikke langt opp=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...