Gå til innhold

var på tidlig ul ! har hatt brunlig utflod, det var blødninger fra fostersekk


Karma!

Anbefalte innlegg

legen sa ingentig da jeg spurte om jeg holdt på å abortere, men det er vel det det betyr??

det blør jo fra foster sekken.....

 

hva annet kan det være????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke så mye om abort, men er det ikke at det er en truende abort da? Har du fått noe beskjed om å holde deg helt i ro f.eks?

Tenkte at siden du skal inn på UL, behøver det jo ikke være skikkelig ille.. Kanksje de har et håp om at det skal gå bra likevel?

 

men uansett: jeg synes det var dårlig av legen å ikke forklare deg hva som skjer med kroppen din nå. Det er jo helt forferdelig å ikke vite...

 

Uffameg... ønsker deg i alle fall lykke til og krysser fingrene for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, lotte, dette var skumle nyheter!

Så dårlig av legen å ikke forklare deg hva som foregikk!

 

Jeg vet desverre lite om slike ting, men skal til legen selv på fredag pga samme type blødninger..

har dine fortsatt og fortsatt, eller er de ferdige nå?

 

Håper på det beste for deg!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var først hos fast legen som kikket og sa at livmorhalsen eller hva det nå var hun sa ikke var åpen så det var sikkert ikke farlig.

men så tvang jeg ho til å skrive en henvisning så gikk jeg rett på sykehuset og fikk ul med en gang.. så det burde du åsså.

jeg sa til ul legen hva fastlegen hadde sagt å han sa at de ikke hadde peil. og mente det var umulig for legen å se om det var åpent eller ikke..

 

det kommer ikke masse. går m bind men det kommer ikke no i det, det kommer bare når jeg tørker meg lissom...

har ingen smerter eller noe, alt er akkurat som vanlig....

 

kan det ha vært en tvilling eller noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer ikke mye går med bind men det er ikke noe i det, dt kommer bare når jeg tørker meg, begynte i går natt...

har ingen smerter eller noe.

 

var først hos fastlegen og ho titte å sa det var ikke noe åpning, så det var sikkert ikke farlig...

måtte tvinge ho til å gi meg ul rekvisisjon, sa jg ville ta den med på sykehuse selv, gjorde det og fikk ul på minutte så det er bra.

ul legen sa at fast legen ikk hadde peil for det var umulig for di å si om det var åpning eller ikke..

 

kan det liksom ha vært en tvilling eller noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm.. jeg ringte fastlegen min ang samme type blødning + noe friskt blod. Han sa det var vanskelig å si, for noen gravide kan blø gjennom hele svangerskapet og det er overhodet ikke noe galt med barnet.

 

men de som har hatt SA pleier å beskrive det som en veldig smertefull opplevelse, så jeg prøver iallefall å holde humøret oppe så lenge det ikke er vondt.

 

Prøv å holde deg i ro noen dager du, så ser du an.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gynokologen sa man kunne miste uten smerter for jeg spurte.

det er derimot sm.fullt hvis ikke alt kommer ut og kroppen prøver å ordne opp selv

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...