♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 31. oktober 2006 #1 Del Skrevet 31. oktober 2006 Heisann:) jeg er 1 gangs men tenkte kanskje der som har født flere kanskje kunne hjelpe;) dere som har født på a-hus,hva syntes dere? skal selv på a-hus og det hadde vært godt og visst litt om hva dere syntes/opplevde..var di koslige der? ble dere tatt godt vare på? hvordan var rommene og selve sykehuset? og hvor lenge får man ligge? er helt alene så hotell og familierom er ikke nødvendig får meg... og ellers lurte jeg på hva slags smertelindringer man kan få utenom epidural ettersom jeg ikke kan få den... takk takk;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6905102-noen-som-har-erfaring-fra-a-hus-og-forskjellige-smertelindringer/
Lille Sniff Skrevet 3. november 2006 #2 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg fikk førstemann på Ahus, du kan få veldig mange forskjellige smertelindringer der, det eneste du ikke kan få der, som er vanlig andre steder er lystgass. Jeg vet ikke så veldig mye om de forskjellige, da jeg hadde epidural selv, og skal også ha det når jeg skal føde på ahus igjen i mars. Ahus har ikke noe hotell, man ligger på 2-4 mannsrom. Hvis du har fått tildelt fødeplass på ahus, skal du også ha fått en gul informasjonsfolder, der står det om de forskjellige smertestillende man kan få, og det står litt om rommene, besøkstider osv. Står også der hvor lange man kan ligge. Mener å huske at 3 dager er vanlig, men at man kan få mer hvis man ønsker det. Jeg ahr desverre forlagt den gule folderen et eller annet sted, så jeg kan ikke hjelpe deg mer akkurat nå. Sist lå jeg på 4 mannsrom, jeg syntes det var slitsomt, men har venninner som syntes det var helt topp. Ellers så er det et gammelt sykehus, det nye blir ferdig neste høst tror jeg. Vi ble tatt veldig godt i mot, og fikk en veldig fin oppfølging!! Bare å trekke i snora så kom det hjelp uansett tid. Det var en av grunnene til at jeg vil dit denne gangen også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6905102-noen-som-har-erfaring-fra-a-hus-og-forskjellige-smertelindringer/#findComment-6948323
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå