Tess30 Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 E litt bekymra at det kan være nåkka galt..Har fådd time hos legen imårra førr å sjekke det...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er men jordmor sa til meg at det var magemusklene.
tullla Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Er ikke det, men har hørt at det kan være et tegn på svangerskapsforgiftning.. Bra du får sjekket det opp da! Være litt obs på hevelser og hodevondt så lenge.
Tess30 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2006 ja det e det æ åsså e redd det e...Men e vell ikkje så farli, at æ ikkje kan vente tell imårra me å dra tell legen????
MM med spire Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Svarte deg på des klubben og... Fant en link om det... De første tegnene er hevelse i hender og bein, eggehvite i urinen og høyt blodtrykk... Du kan jo lese selv om du vil... http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/komplikasjoner_under_svangerskapet/svangerskapsforgiftning
Prins&Prinsessa Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Jepp..kan være svangerskapsforgiftning. Men jeg bærte ungen veldig høyt som man sier, så jeg fikk h*n trødd under ribbeina. Kunne nesten ikke sitte. Nå er jeg over termin og ungen har heldigvis sunket så langt ned at ribbneina mine stort sett er fine nå. Få ikke mer smerter øverst i magen. var bare ømme magemuskler da hos meg. Men kan kanskje være svagerskaps forgiftning. Ville skjekket det om jeg var deg! Lykke til
MM med spire Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Gå inn på tema til venstre her.... og komplikasjoner... Der står det en hel side om svangerskapsforgiftning... Symptomer osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå