Gå til innhold

Takk for innlegg fra mødre med to tette...Datter på 3 1/2 mnd og gravid igjen

Jomfruen-73

Anbefalte innlegg

Jeg må bare få takke for alle de fine innleggende fra mødre med to tette…..

Jeg har en gutt på 12, ei jente på 3 1/2 mnd og er gravid på nytt. Datteren vår har sent oppdaget hofteleddsdysplasi og har vært mye på sykehuset i den siste tiden, legene sir at vi må belage oss på behandling med strekk, skinner etc til hun er 12-18 mnd.(men hun kommer til å bli bra og det er selvsagt det viktigste) I tillegg er jeg fortsatt plaget med bekkenløsning, er fulltidsstudent (2 år igjen) og har nyinnkjøpt leilighet som vi pusser opp. Den siste graviditeten var ikke planlagt, og med rammen vi har rundt oss i dag, så jeg litt svart på det, men var aldri i tvil om vi skulle beholde barnet eller ikke. Vi gleder oss over det nye livet, men jeg har hatt flere søvnløse netter og antydning til litt depresjon. Men etter å ha lest flere av innleggene fra mødre med tette fødsler ser jeg mye lysere på situasjonen. Kanskje er det hormonene som surrer i kroppen :-), men jeg ble rørt til tårer over å lese om andre i min situasjon som kunne bekrefte at mange av de tingene jeg er bekymret over kommer til å gå bra…

Så TUSEN TAKK…. dere har: saved my day…og resten av svangerskapet… :-)

Klem

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...