Gå til innhold

Måtte bestille legetime...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

så bra å høre, ronja!!

kanskje du er litt mere roligere nå!!

nå kan du bare ruge deg fram til fødsel, uten bekymringer!!

klem og fortsatt lykke til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja godt å vite at det ikkje e nåkka nu ihvertfall, men han sa dersom æ fikk flere symtoma måtte æ komme tellbake...Han sa det kunne gå ganske fort når man først får svangerskapsførrgiftning i den grad at man får ondt øverst i magen, mye vann i kroppen, kvalme og hodepine...Vess man får di symtoman e det fare på ferde...Håpe æ slepp det!!!

Skrevet

Godt å høre at alt var bra nå:) Da må du ringe med engang du får noen symptomer igjen..*Krysse fingrene for at det ikke skjer*

Klem

Skrevet

Så bra at alt er bra :o) Da slapper du vel av nå???

Klem

Skrevet

ja bekymre mæ ikkje lenger...Og ikkje har æ hadd kynnera idag, og ikkje ondt i ribbeinan heller...Hm ganske rart...Kanskje man får ondt når man bekymre sæ førr ting????

Skrevet

Kor bra at alt va bra da :D

Stor klæm :D

Skrevet

Veet du, det tror jeg altså, at vi får vondt når vi bekymrer oss og sånn..... Min lille i magen, han er litt sånn ustabil i bevegelser og sånn.... og gjør meg nesrvøs ttil stadighet for han kan være så stille..... men når jeg har vært hos legen el jm og fått vite at alt er bra, da er han livlig i en uke og sånn!!!!! hmmmm, det er jo merkelig.......

Skrevet

Godt å høre at alt er vel med mor og barn, ronja!

Det er veldig lettelse å få sjekket ut ting, for man blir koko av å gå å bekymre seg.....

Stor klem!!

Skrevet

Godt å høre at alt var bra. Vi har jammen mye som skaper bekymringer, vi gravide. Håper du får slappet av mer nå, og at du koser deg og nyter tiden fram til babisen kommer!

Lykke til!

Skrevet

takk takk jente!

Koseli me tellbakemeldinge, og at dokker bryr dokker!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...