Tess30 Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Har så ondt oppe i magen og ribbeinan...E livredd førr at det skal være svangerskapsførrgiftning...Og så har æ sykt masse stikking nedi underlivet..Skikkeli ubehageli...Lure på om det kan være urinveisinfeksjon? Kryss fingran førr at alt e bra me mæ og den lille da... E så redd det skal skje nåkka me ho...At ho ska dø der inne...Uff
KrissyL & Aurora Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Høres ikke bra ut... Er nok godt at du går til legen og finner ut hva det er. Krysser fingrene og tenker på deg :-)
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Så bra at du har bestilt legetime da!!! Det går helt sikkert fint med dere, jeg krysser alt jeg har xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Skjønner akkurat hvotrdan du har det, jeg er også så redd om dagen jeg- for at han plutselig skal dø der inne nå..... hvorfor disse bekymringene kommer nå vegt jeg ikke, men det er ekkelt!!!! Men alt står nok helt sikkert supert til med oss :-) Skal du til legen i dag?? Stor klem
CiljaS Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Hei! Hvorfor bestille legetime? Har du snakket med føden? Det ville jeg heller gjort... Stikking i underlivet har jeg også hatt mye av, det var naturlig sa jordmor. Og kunne være et tegn på at hodet festet seg f.eks. Det har det gjort hos meg og det merket jeg som stikkinger tror jeg. Uansett, lykke til ,men vil heller kontakta føden direkte.
Hemmeline Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Håper alt er bra!!! Skjønner godt du blir bekymret altså, det er hele tiden noe å bekymre seg over synes jeg. Skal være så gla den dagen jeg har henne levende i armene mine!!! Jeg har også mye stikking i underlivet, og tenkte at det kanskje var fordi at hodet ligger ned og at hun rører på hodet (jeg vet nemlig at hodet ligger ned)... Vet det er flere som kjenner stikking ihvertfall. Men selvfølgelig veldig lurt med en legesjekk altså! Du må fortelle hvordan det går da...lykke til.
Fikk nr to i desember Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Lykke til! Krysser fingrene for deg!
Tess30 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2006 Takk førr tilbakemeldinge! Kunne ha kontakta føden, men føle ikkje at det haste så masse...Fikk time imårra klokka 12.50. Håpe alt e bra...Har hadd lenge ondt i ett ribbein, men nu e det blidd i begge, og da e det greit å sjekke om alt e iorden....
popkind Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Masse lykke til Ronja, håper alt er bra!!
CiljaS Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 Bra du har fått time da, men en jordmor er flinkere til å svare på spørsmål enn fastlegen din når det gleder slike "problemer". Har selv måtte dra inn til føden noen ganger (pga rier da), det føltes så mye tryggere å ringe dem enn en lege som ikke har noe særlig utstyr til å sjekke babyen... Men så lenge du selv føler deg konfortabel med det er det jo bra! Noen har jo supre fastleger!
MM med spire Skrevet 31. oktober 2006 #10 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har vært hos legen idag på kontroll, og da spurte jeg om dette, for jeg har hatt så vondt i ribbeina. Hun sa det var fordi det ble mye press oppover... Og la ikke noe mere vekt på det... Det har vært kjempevondt en stund hos meg og, er spent på hva legen din sier... Kan egentlig ikke forestille meg at det skal gjøre så vondt pga litt pres??? Kjenner til tanken på at noe skal skje og... Er konstant redd for at det skal gå galt med lille gutten min... Har blitt verre i det siste, så at det var flere som tenker sånn nå... Dumt å si, for jeg ønsker ingen disse vonde tankene, men jeg er jo glad vi er flere som tenker slik... I det siste har jeg ikke lenger klart å se det for meg at jeg skal bli mamma... Selv om magestr og spark sier noe helt annent ) Lykke til imorgen!!!
Tess30 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 31. oktober 2006 åsså blidd verre idag...Men har hadd ondt i ribbeinan i sikkert 2 mnd. Og alt har vært iorden...Men nu e det liksom ømt oppå hele magen , helt øverst...Kan kanskje ha nåkka me at magen min e sunket di siste dagan, at det blir mer press da???? Æ har ikkje peiling, må ihvertfall få sjekka det, vess ikkje blir æ nervevrak....Uff..
MM med spire Skrevet 31. oktober 2006 #14 Skrevet 31. oktober 2006 Gå inn på tema til venstre her... Så komplikasjoner.. En hel side om svangerskapsforgiftning... Masse info...
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #16 Skrevet 31. oktober 2006 det går helt sikkert fiiint hos legen i morra!! *nikker veldig* krysser det jeg eier og har for at du blir mer rolig i morra!! lykke til!! klem
Bratsj Skrevet 31. oktober 2006 #18 Skrevet 31. oktober 2006 Alt er helt sikkert helt fint Ronja - tror vi alle mer eller mindre har samme plagene nå, vondt i ribbeina har jeg også hatt lenge, blir verre og verre - det er vel fordi de bendes utover etterhvert som magen og lungene vokser og dessuten sparker han jo veldig i ribbeina. Stikking og vondt i underlivet er tegn på at baby er på vei ned i bekkenet, dette er en omstendelig og smertefull prosess - og kan vare lenge. Noen ganger er det så jeg kvepper til og roper ut, så vondt er det. Jeg hadde akkurat de samme vondtene på slutten med forrige barn, så jeg tar det helt med ro ang. det nå. Gi oss tilbakemelding når du har snakket med legen da, og lykke til !!
mensana Skrevet 31. oktober 2006 #19 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg ville også ringt føden, Ronja... Mest sannsynlig er alt vel, men skjønner godt at du er bekymret... tenker på deg!
Hermelina Skrevet 1. november 2006 #20 Skrevet 1. november 2006 Lykke til da Ronja! Håper vi snart får høre av deg at alt er bra med dere begge! : )
vero.no Skrevet 1. november 2006 #21 Skrevet 1. november 2006 Når var det du skulle til legen, ronja? Korsn gikk det hvis du har vært?
MM med spire Skrevet 1. november 2006 #22 Skrevet 1. november 2006 er spent på å høre hvordan det gikk idag... Lykke til...og håper du oppdaterer oss...
Tess30 Skrevet 1. november 2006 Forfatter #23 Skrevet 1. november 2006 Hei alle sammen, og tusen hjerteli takk førr alle di beroligganes innleggan!! Det e skikkeli koseli når nån bryr sæ...Og kryssa fingran førr mæ... Kom nettopp hjem fra legen, va der i to tima, og alle mulige prøva blei tatt...I urinprøven min fant han litt sukker...Så da sendte han mæ inn tell ho labdama førr å sjekke det meste...Og alle di prøvan va helt fin!!! Så nu e ho "mor" mye roligere!!! *smil* Klem tell alle!!!
MM med spire Skrevet 1. november 2006 #24 Skrevet 1. november 2006 Godt å høre, da sover du nok godt i natt...... Sa de noe om hvorfor du hadde vondt under ribbeina da???
Tess30 Skrevet 1. november 2006 Forfatter #25 Skrevet 1. november 2006 Nei det sa dem ikkje...Men konkluderte sjøl me at det e førr at føttern hennes ligg der å gnikke hele tia...Og da blir det ømt og ondt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå