Gå til innhold

har dere vert på ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er 16+1 i dag skal på ul 20 nov. Noen som har vert? Jeg har termin 17 april.

Skrevet

Hei igjen!

Jeg er idag 17+4 og skal på UL til mandag 6 nov....gleder meg sinnsykt...har foreløpig termin 8 april......

Skrevet

Hei

Jeg har vært på ul.

Er i dag 18+0. De kunne ikke se hva kjønn det var, så vi får gå i uvisshet litt lenger til. Men det var en utrolig opplevelse.

Han / hun sprellet og sparket hele tiden, hele 11 min har vi DVD -film på.

Så vi får se babyen vår når vi vil.

Har fått ny ul i januar, så håper vi får se noe da.

Gled dere, det er kjempefint.

Skrevet

Så moro å ha på film da:) Jeg gleder meg masse. tror jeg allerede har begynnt å kjenne liv, litt vanskelig å si.

Skrevet

går det ann å fa ul på dvd???

jeg skal 15.november, hadde vært så gøy å kunne ta med seg en dvd hjem :-)

Skrevet

Skal på UL torsdag 2/11 kl 12.00! Jippi, gleder meg stort som alle andre her i aprilklubben! Da er jeg17+6 på vei:)

Skrevet

hadde termin 9 april, har nå fått ny termin den 16... så har gått fra 17+4 til 16+3.. -kjipt... Men skal inn til ny kontroll om ca fire uker så får se om det ikke blir enda en ny termin... Kanskje vi får vite kjønnet da også.. Håper det...

Skrevet

Heisann....

E 17+4 no. Var på UL 16 okt, men var bare 15+3 da så vi skal tilbake 7 nov (min 30 års dag......) Fått termin av legen 19 mars men d blir nok en ny nå når vi sakl tilbake på UL. Gud som jeg gleder meg......Vårt første barn ;)

Skrevet

hei. jeg er 16+3... har termin 16 april.... skal til ul 16 nov. gleder meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...