Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 legen skjekket hjertetlyden til babyen idag og det var 170 i min !!!!!! jeg synes det er litt høyt!!!! jeg har lest mellom 120-160 er normale. min lege sa ingenting .håper det er normalt da.
¤mamma¤ Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg var på føden i forrige uke og ble målt med CTG. Da slo hjertet mellom 119-172 i løpet av den halve timen jeg ble målt. De sa der det var helt normalt at rytmen endret seg mye. Hadde det vært for høyt, hadde legen gitt beskjed...
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Hjertet kan bli litt høyere enn vanlig hvis legen har drevet å kjent på hvordadn bebisen ligger i magen - trykker på hodet osv... Vet ikke om det er saken for deg, men jeg har i alle fall opplevd det! Uansett så var babyen din våken med så høy hjertelyd!
lizjenta Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 kan desverre ikke svare deg.men vil nå tro di hadde sagt de viss de var noe unormalt me de, tenker du ville ha merket de.jeg var idag og da slo de 140.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå