mamma'n til Henrik Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 hvor lenge sover deres barn ute når det er blitt kaldt??
mamma'n til Henrik Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 oki, takk for svar:)
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 De første månedene har jeg hatt grense på 6-7minus. Da eldstemann var rundt året, lå hun ute helt ned til -13grader. Gikk så fint så. Lammeskinn i bunnen. Jente med ulltøy oppi dunposen. Og et tykt Røros-pledd oppå )
Luca Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, ehm, med forbehold selvfølgelig av alder på babyen da. Tenker bare på babyer på alder med min jeg:-) Men enig med Elin over her...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Er ikke det det samme om barnet sover eller er våkent ? Man slutter da ikke å ta en trilletur for om det blir kaldere . Man bare kler barnet så godt at det ikke fryser .
hund&barn@fullrulle Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Sover i allefall ute ned til -10.. De anbefaler jo ikke kaldere enn det, men om det er vindstille og vogna står lunt så har jeg vel latt de sove ute til -12-13, men kaldere enn det så står vogna på soverommet og vinduet oppe Frisk luft i dagblunden må de ha.. He he.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Er -10 grader her nå og Lukas sover ute! Har sovet nå i 3 timer. Er varmt og godt i vogna! Han er 8 uker! Har lammeskinspose, lammeskinn, strømpebukse, body, lester og en tykk ull-fleesdress :-) Må vel ta i bruk voksiposen snart! Her blir det kaldt på vinteren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå