Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 holder på å bli gal.... paracet funker ikke.... kan ikke ta migrene medisin nå.... har så vondt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre........... er hormonelt.. hadde det i forrige svangerskap også!!!!!!!!!! trenger noen tips;-) klem til dere alle
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Prøv å slappe mest mulig av i ett mørkt og stille rom....
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 har selv migrene men priser meg LYKKELIg om at jeg ikke har hatt det på lenge...det er det verste jeg har vert med på hittil.... om paracet ikke virker er det vel ikke mye du kan gjøre... jg bruker å legge meg til å sove når ikke noe hjelper.. å lukk opp vinduet i rommet slik at frisk luft kommer inn... når du våkner igjen er du som regel noen lunde ok i hodet god bedring
Fallerifallera Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Det KAN hjelpe med cola hos meg av og til, men dessverre ikke hver gang. Du har sikkert prøvd det allerede? Oftest er det visst bare å finne senga med kald klut på panna... God bedring!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Uff, jeg skulle ønske jeg hadde noen tips til deg. Ble ferdig med min migrene i helgen etter 4 helvetesdager, og jeg gjorde alle triks jeg har, men ingenting hjalp. Dessverre :-/ Det ble egentlig bare verre jo mer jeg prøvde. Det beste er nok å legge seg i et mørkt, stille og kjølig rom. Drikk mye væske. Kanskje noen kan gi deg en rolig nakkemassasje? Legg deg i badekaret (ikke for varmt vann) med en kald klut i panna? Håper du føler deg bedre snart. Migrene er no'dritt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå