Gå til innhold

Mer vinterdresser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Guro begynner jo i barnehagen i januar, da er hun 1 år. Og går, helt sikkert. Tenkte ønske oss vinterdress til henne i julegave, men hvilken?? Den må jo være ok å gå i, og samtidig vann- og vindtett...er Troll-dressene gode tro?

Jeg har god erfaring med ull-undertøy derfra ihvertfall. Eller er det andre merker som er like gode/bedre?

På forhånd takk! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp reimadress til henne. de er så lette å gå i for småttiser

Skrevet

Men er "vanlig" reima vann- og vindtette? Eller må jeg over til reimatec da?

*vinterdressnovise*

Skrevet

Ok, da vet jeg det :)

Tenkte dressen bør være vann- og vindtett, siden hun begynner i barnehagen, og det tross alt er januar ;)

Skrevet

his du kjøper reimatec+ kan du i tillegg tørke den i tørketrommel

Skrevet

Det må være Tec ja, men de fleste viterderssene fra Reima er Tec. Sjekk svaret mitt til I&Y:)

Vi hadde Trolldress til snuppa da hun var 1 år. Er kanskje ikke nødvensig med en slik dress til henne som var hjemme med meg, og begrenset hvor mange timer hun satt på rumpa. Men går de i barnehage er det jo viktig med en dress du vet funker.

Trolldressen er jo super, det er jo mange som kjøper den og butikkene anbefaler den ofte framfor Reima...og til større barn er nok Troll mer slitestert.

Men jeg syns den var så trang ved armene, at jeg ble så lei og kjøpte vårdressen til Reima rett over jul i fjor istede og solgte Trolldressen etterhvert. Men vet som sagt ikke om mange som ikke liker den. Ble også lei av å kle på med foret, men det hadde jo bare vært å kle på forte først og dressen utenpå. Så det at jeg ble lei denne dressen, tror jeg er veldig meg bare for alle andre er fornøyde:-) Og ullforet er supert.

Syns kanskje vinterdressene til Reima blir store på 1-åringer.

Så fjorårets Troll på salg i en eller annen nettbuttikk tidligere i dag, kan de være. Nå husker jeg det; Bebito!! Like ved deg det jo. De kostet 999 tror jeg, fjorårets modell. Og tror ikke det er noen endringer fra i fjor..så sjekk ut det!

Skrevet

Takk for innspill :D

Ja, dressen må jo gå an å bevege seg i også...

Skal sjekke ut Troll-dressen jeg, og se hva jeg syns. Syns også det har virket litt slit med det ullforet inni, å kle på dress TO ganger tror jeg neppe Guro kommer til å sette pris på, hihi.

På den annen side er det jo greit å få regulert hvor varm dressen skal være da.

Da blir det en tur innom Bebito på vei hjem fra uni etterpå....og så rett hjem for å pakke ned klær, får nøkkel til ny-kåk i dag! Jippi!

Skrevet

Trolldressen er helt super til 1-åringene. Den gir bedre bevegelighet for de minste enn Reima/Reimatec. Jeg synes ikke det var noe problem med foret, men det er klart at en Reima-dress er enda enklere å ta av og på. Vi har valgt Reimatec i år, men nå er hun jo over 2 år.

Jeg ville valgt Troll igjen til en til en 1åring!!

Skrevet

Grattis forresten med nøkkel i dag, ser vel ikke deg her inne denne kvelden vel:-) Lurte på om du ble noe klokere hvis du gikk innom Bebito...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...