Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 31. oktober 2006 #1 Del Skrevet 31. oktober 2006 tenkte jeg kunne lage en ny tråd slik at jeg ikke ødelegger gratulasjonstråden din:) Takk det går veldig bra med meg:) Jeg må på masse kontroller på sykehuset da, så det er jo litt styr. Har todelt livmor som gjør at den lille kan få plassproblem eller problem med å snu seg, så derfor er jeg i fare for å føde for tidlig eller setefødsel. var også fare for abort, men det ser ut til å gå bra nå Er 9+4 i dag:) Så jeg er da på sykehuset hver 8. - 10. dag for å ta innvendig Ul for å sjekke at livmoren vokser som den skal. Så jeg har allerede smugtittet på nurket mitt 2 ganger:) Formen er ellers kjempefin og jeg har vært lite kvalm. har vært mye trøtt da, men det gjør jo ingenting. har masse tid til å sove jeg:) Jeg knuste håndleddet for 2 mnd siden, så jeg har vært sykemeldt siden. er ganske lei av sykehus da, for det har vært mye nå med både håndledd og spire..... men nå skal jeg bare kose med med spira mi fremover:) Så gøy at det klaffet såpass raskt for deg!!!!!! Unner ingen å slite slik som vi gjorde! Og siden du er en voksen dame nå, så fortjner man i alle fall ikke å slite. For da blir man stresset da!!!!! Jeg selv var 28 da vi begynte prøvingen og jeg rekker faktisk å bli 30 før den lille kommer..... Tiden flyr fort.... Åhhhhh, det er så gøy at det ordnet seg for deg! Gleder meg til å se deg på 1. tri;) STOOOOOOOOOOOOOR KLEM Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6903765-zzzzz-fr%C3%B8ken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
zzzzz-frøken Skrevet 31. oktober 2006 #2 Del Skrevet 31. oktober 2006 Heiiiiii Maddemor, så utrolig hyggelig å bli ropt på i egen tråd Du er jo både søt og lur! Høres ut som om du får veldig god oppfølging. Selv om det ikke er kjekt at livmora er todelt (vet ikke så mye om dette jeg), må det jo kjennes veldig godt å få hyppig oppfølging fra sykehuset. Så slipper du jo å gå rundt å lure for lenge om gangen:) Det er først nå når jeg har fått positiv test selv, at jeg begynner å ta inn over meg alle mulig tanker omkring hva svangerskapet faktisk innebærer, og hvilket komplisert mirakel det egentlig er å bære fram et barn. Gud blir nesten svimmel mens jeg skriver her jeg. Men Visste du om dette med livmoren din før du ble gravid? Hvordan ble det oppdaget? Godt å lese at du kan kose deg med spira MED GOD SAMVITTIGHET! Kan vel nesten si at det knuste håndleddet førte til noe godt (ja leste tråden du hadde om dansingen med sjefen hehe) selv om det har vært skikkelgi stress for deg. Men nå går vi mot gode tider eller hva Sees på 1. tri - så kan vi ta opp tråden der (bokstavelig talt) Godklem til deg Maddemor! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6903765-zzzzz-fr%C3%B8ken/#findComment-6904088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå