Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har bekkenløsning, hvilken uke begynte dere å kjenne det?

Var det veldig vondt med en gang, eller er det bare svake/ verkene smerter i begynnelsen?

Har kjent de siste dagene at når jeg har vært på jobb noen timer at det begynner å verke helt nederst i ryggen/ øverst i rompa og av og til gjør det vondt på baksiden i lårene, er dette begynnende bekkenløsning? Er i uke 27.

Noe jeg kan gjøre for å forebygge at det ikke blir verre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Dytter" denne jeg. Har selv hatt vondt nederst i ryggen i går og idag. Jeg har hatt vondt i ryggen i mange år, men nå ble det liksom vondt nedover i lårene også...

Skrevet

Jeg kjente det ganske så tidligt... er nå i uke 16 og jeg har vært sykemeldt de siste 6 uken, men i 50 %... er nå gått opp til en 60 % sykemelding jeg er kjempe sliten etter en dag på jobb... klare jo ikke å leke med jentå mi når jeg kommer hjem.

Jeg har smerter i korsryggen, rumpen, og nedover låret.. og jeg har vondt nedentil er det skambeinet det hetter...

For at det ikke skal bli værre så vil jeg anbefale deg å ta det med ro, ha god demper på skoene, gå små turer ikke lange... ikke gå mye på asfalt/mur gulv... ikke bra for bekkent...

ta en tlf til din lege.... det er vel bare han som kan si om du har bekken eller ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...