babyi2010 - fødeklar- Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Hei, nå lurer jeg fælt. Førstegangsgravid. Er 23 +2 idag I går og idag har jeg måttet skifte truseinnlegg mange mange ganger for det blir så vått og ekkelt. En stund her lurte jeg på om jeg hadde små urinlekasjer som mange opplever under graviditeten, men jeg er bra sikker på at det ikke er det. Jeg har hørt og lest at man kan få mere utflod, men kan det bli så mye og bare plutselig eller kan det være noe annet. Noen som vet???
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 kan bli ganske mye til tider ja så d er helt sikkert d... helt ufarlig
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 det er normalt i svangerskapet:) har selv det samme problemet, og min venninne som var gravid fikk konstantert av sin lege at det var normalt.. kan komme MYE til tider...ekkelt når du går i butikken å ikke er forberedt kan du si....hehe...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg bruker libresse truseinnlegg(sånn økonomi pakke) hver dag, synes de er veldig greie,kan brukes i både string og vanlig truse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå