snopeguri:-) Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har den siste uka hatt så utrolig lite energi - blir utslitt av den minste ting! (Er i uke 39) Flere som har det sånn? Har i går ettermiddag, i natt og i dag hatt smertefrie kynnere stort sette hele tiden....noen som vet om alt dette kan bety at fødselen nærmer seg? Håper det... synes gutten min er stor nok nå;-)
❤Lillemaisprelle❤ Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Hei, har det som deg og er i uke 39+2. Jeg håper virkelig det skjer ting men ikke godt å si ennå.. Jeg er veldig klar for å se vår lille prinsesse:) Lykke til deg...
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, huff - og det er så ekkelt! For hver dag som går blir jeg mer sliten og får fler plager, hvilket betyr at jeg blir mindre og mindre klar for fødsel!!! For en uke siden var jeg positiv og gledet meg til å føde, nå gruer jeg meg pga vondter og null ork! Synes naturen er litt lunefull av og til altså ;-(
snopeguri:-) Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2006 Vi får satse på at det er naturens måte å si at vi skal lade opp til fødselen på:-) Har det som deg...flere plager for hver dag! Gleder meg til å få dette overstått:-)
ballong Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Ja jeg og,- hjelper ikke at det snør og ikke eier varme plagg som passer..gidder ikke kjøpe noe nytt nå ...( en uke til termin). ikke vært trett før nå, men det har vel litt med kjedsomhet , gidder ikke noe. Nå får vi bare glede oss til det hele er overstått- sinnsykt godt planlagt fra naturens side, få oss sikkelig lei slik at man gleder seg til å føde...... lykke til! Lei en film? ...tror det i dag jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå