Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Vet dere om en nettbutikk som selger fine kalendere der man kan henge opp små gaver? Burde jo laget selv, men med 2åring og baby i huset, tror jeg det blir litt ambisiøst å få den ferdig... Har lyst til å starte kalender-tradisjon nå som eldstemann er 2 år.
Luca Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Luca-shop.no har kalendere fra Maileg som er fine. Ellers så har Panduro pakker du kan klippe og lime selv. Er på utkikk selv etter en fin kalender som kan brukes år etter år. Har sett en på Neste Stopp som er enkel, men hadde ikke tenkt såå enkel:-) Den fra Maileg syns jeg kanskej er litt dyr, og hadde sett for meg en annen type kanskje. Så er ute etter forslag jeg også, på nett og i butikker...
Luca Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Og har som deg en 2-åring og en baby her+snuppa på 17. Babyen får ikke da, men de to andre må vel få. Sier hvert år til hun på 17 at nå er hun for gammel, på tull da, og hun blir like skuffet når hun tror hun er det og lyser opp når kalenderen henger klar 1 desember...så der er jo verd alt strevet med å pakke inn 24 småting(for ikke å snakke om store)
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Man blir aldri for stor til kalendere og gaver. Jeg elsker fortsatt pakker, jeg!! ) Takk for tips. Skal kikke på de med en gang.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Jenta mi skal få adventskalender:) Bare litt smågaver da... Hun er bare 11 måneder til jul, men jeg satt og broderte en selv når jeg gikk gravid, så har så lyst å få den opp. Så da tenkte jeg å ha smågaver som hun trenger... Ja, jeg vet at hun ikke skjønner noe av det ennå.....
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 De fra Maileg var knallfine!!! Men litt dyre, ja. Må vel prøve å stå i mot de der. Lurte nemlig på å kjøpe to, så har jeg til neste jul til minstemann. Neste Stopp, er ikke det en klesbutikk? Finner jeg den kalenderen på nettet?
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Kjempekoselig det, da! Klart du må få den opp når du har laget den selv! Så flink du er!
Luca Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Neste Stopp har en variant som heter Kremmerhuset også, interiør og stæsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå