Vannmelon Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Her har ruskeværet gitt meg en lei forkjølelse. 6. dagen på overtid og jeg pimper te og propper meg med c-vitaminer. Vil så gjerne være i form når fødselen setter i gang! Noen som vet om de vanlige rådene mot forkjølelse ikke er anbefalt for gravide? Solhatt? Store mengder C-vitamin? Paracet? Noen i samme situasjon?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 her også... riktignok ikke på overtid, har termin lørdag. Var på apoteket i dag, gikk ut derfra med saltvannsoppløsning og paracet - det er helt ufarlig. Og saltvann i nesen er bra for både nese, bilhule og ører - hjelper veldig synes jeg, lettere å sove om natta også. C-vitamin er visst ikke noe poeng når man allerede er blitt forkjølet - solhatt leste jeg nettopp burde unngås uansett gravid eller ikke. Jeg tror mer på masse vann, hvile, en god dvd eller lydbok og en snill mann.... God bedring!
tutsi 77 Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Har også vært forskjølet noen dager nå..er 9 dager på overtid i dag..Tror ikke du skal ta solhatt..har hørt det her tror jeg..Prøv neseskylling..utrolig effektivt..forhindrer at du får bihulebetennelse. For meg hjelper det veldig å drikke fersk ingefær kokt med vann..få mannen din til å gi deg hodemassasje..det hjelper veldig mot vondt i hode..Ellers bare slapp av og få nok hvile..God bedring og lykke til..snart er det nok vår tur:)
Vannmelon Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2006 takk skal dere ha! Nå går jeg og skyller nesen, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå