soria moria og nurket Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Jenta mi hylskrek hele dagen etter 3 mnd-vaksina, så jeg gleder meg ikke til neste vaksine som står for tur. De får vel 2 sprøyter da også, ikke sant? hadde bebisen din samme reaksjon på 3 mnd og 5 mnd? (Siden det er hjernehinnevaksine begge gangene)
♡ A & E ♡ Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 sønnen min var sutrete og sov av og på resten av kvelden etter 3 mnds vaksinen.
Katta & Lille Plom Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Etter 3 mnd-vaksinen var hun trøtt og sov resten av den dagen, hele natten og store deler av dagen etter, men var blid og glad, ingen feber. Etter 5 mnd-vaksinen merket jeg ingenting.
m-mamma Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Hylskriking og masse soving etter første gang. Ingen reaksjon andre gang! Gråt mindre da han fikk dem også.
soria moria og nurket Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2006 Så godt å høre! Kanskje vi er like heldige her. krysser alt jeg kan krysse for det!
Raffna Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Vi merket ingen ting etter 3-mnd vaksinen, men etter den neste tok det nesten en uke før han var sitt gamle jeg igjen. Vet ikke om det var den ene eller andre sprøyta (fikk 2, den ene mot hjernehinnebetennelse). Han var sur, mistet matlysten og skiftet nærmest personlighet. Heldigvis gikk det over da :-)
Mathoka Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Nei. På 3 mnd- vaksina fikk han ingen reaksjon, mens etter 5 mnd- vaksinen fikk han over 39 i feber to timer etterpå og hadde det i 2 døgn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå