Sitronelle Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Hei, Har endelig nådd uke 13 og kan hoppe over hit Lurer litt på hva dere gjør mtp folat....spiser dere det hele svangerskapet eller kun fram til uke 12?
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 jeg fikk beskjed av legen min at etter de tre mnd med folat kunne jeg slutte om jeg ville,men det var jo kun b vitamin så¨det gjør jo ikke noe å spise opp de du har igjen. er jo bare godt for deg å den lille det da
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg spiser det på grunn av at noen spesialister mener jeg bare skal fortsette. Men for friske blivende mødre er det ikke nødvendig slik jeg har forstått det. Min gravide venn sluttet etter uke 13. Legen hennes var enig med det. Tror ikke det har noe å si om du spiser det eller ikke etter uke 13.
elisajansson Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Hei, Jeg tar Omega 3 som inneholder folat og jeg er 13+5 uker på vei. Kroppen skiller ut det som blir for mye uansett. Bare å spise folat.
Jente1980 Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Jordmor sa til meg at det var ikke nødvengig, det virket som hun ville at jeg skulle slutte og spise folat. Så da sluttet jeg med folat i uke 16:) Men farlig er det ikke, bare "unødvendig"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå