Gå til innhold

rare drømmer.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i det siste begynt å drømme masse rart.... har mest mareritt og da gjerne om begravelser og folk som dør. min far døde for noen måneder siden og jeg tenker masse på han men allikevel så synes jeg det er rart.Veldig ubehagelig....

Noen fler som har det slik? Er i uke 36 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmer mye sykt ja, mye rart som rører rundt oppi hodet mitt :))

Er visst ganske vanlig...

Skrevet

Ja, huff... Er i uke 39. Jeg drømte at jeg drepte tanta mi!!! Og det fordi at hun satt vogna med babyen min ut på verandaen for hun ikke orket bråket :-) Syk og ekkel drøm...

I natt drømte jeg at jeg skulle redde og derfor kidnappe en to-åring som var narkoman fordi pappan var det, og satt sprøyter på henne så hun skulle tie stille. Så da jeg kidnappet henne skulle de drepe meg for de ville ikke miste barnetrygda! Det var kjempe skummelt!!!

Veldig lei for at du mistet pappan din...

Skrevet

kjenner til de der,men eg har helst bare helt tåpelige drømmer.ene gangen fødte eg.men så etter ungen var komt viste de seg att eg måtte fø igjen pga de va viss to.en di hadde oversett hele tiden.fikk en jente og en gutt,men sykeste var att den ene ungen var mye finere en den andre og den andre såg ikke ut.lignet et monster..

2 drømmen eg hadde her en natten så fødte jeg en nydelig gutt.men plutselig så hadde jeg ikke gjort de.og vi måtte skjule ungen vår for hele familien pga de vsite seg jeg ahdde født en lyshåret jente på 8 år.ganske aktiv og fin jente men forsto aldri hvor gutten ble og hadde ikke skjedd en forveksling heller.men hadde alså født denne store jenta på 8 år...vet ikke om de er tegn på att eg får en veldig stor unge eg men .hehe:O

drømmene mine er helt surrete for tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...