Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 trenger jeg en voksipose/lammeullspose i vognen når jeg har termin i april, eller finnes det andre altenativ..?
2nj♥ Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Nei, det trenger du ikke. Kan f.eks bruke skinn i vogna som babyen ligger på og dyne over. Evt ullteppe eller annet teppe om det er kaldt.
MM med spire Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 ...men sikkert godt med pose når høsten kommer da... men det er jo ikke noe du trenger å kjøpe nå... heller ønske seg en skikkelig pose til dåpen eller noe )
Gjest Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 eg har fine vognposa som ikke er så tykk, i fleece, som eg lager selv å selg. du kan ta en titt inne på albumet mitt her på bim, under nicket mitt.
MM med spire Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Så fine de var da.. hvor mye selger du de for??? inkl porto...??
Gjest Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 selger de for 650, så kommer porto i tillegg.
tone-29 Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 KOMMER VEL HELT AN PÅ HVOR I LANDET DU BOR DA MENNESKE!!!
Erimar Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Hei Jeg synes d kan være lurt med en voksipose uansett og i værtfall hvis man bor i kalde nord.. Er d en dag hvor det er mildt ute er det jo bare å la vær å kle på barnet for mye klær...og husk allle sammen IKKE kle på babyen ullklær for så å pakke han/henne i en voksipose med ulldyne inni...det blir altfor varmt!!! Babyer regulerer ikke varmen så godt som et større barn..babyen blir fort overopphetet..
lizjenta Skrevet 18. november 2006 #9 Skrevet 18. november 2006 på ikea hadde di billige saueskinntepper til baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå