Gå til innhold

Idag er jenta mi 5 mnd...

Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har gått så utrolig fort!! Er nesten litt skummelt...:o) Hun var blitt 64 cm lang, 6810g, og 42 cm rundt hodet:o) Blitt så stor...:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tiden går fort. grarulerer med prinsessen.

Har du fått beskjed om at snuppa di er for liten/lett??

Vi var på helsest. på fredag og snuppa vår var 66 cm, 6740 g og 43 rundt hodet. Helses. sa at i forhold til lengden kunne hun godt ha lagt på seg litt mer....

Skrevet

Grattis, min ble 5 mnd for 3 dager siden :) Og til deg En_av_hver, min gutt er 67 cm og 6955 g og jeg spurte om det var litt lite, men helsesøster syntes det var helt flott (og ingen grunn til å begynne med grøt..), så jeg slo meg til ro med at han bare er lang og slank ,:)

Skrevet

Så fint da :-)

Jeg har litt lite mm så vi har startet med litt grøt i tillegg til mme. Det går kjempefint og hun spiser villig vekk.

Takk for svar .-)

Skrevet

Masse gratulere med tulla =0) tiden går så fort tulla her blr 5 måneder 4 nov. Veide henne mandag da var hun 6970. Helt perfekt =0) Ha en kos dag klem

Skrevet

off ja syns det er litt dumt tia går sååå fort...snuppa mi ble 5mnd forrige mandag;o) da vi var på kontroll i går fikk vi kjeft av helsesøster at snuppa veide for lite....7990g og 64cm lang...hode:42,5cm.....DA MÅ DET jo være noe galt med helsesøsteren min......for jeg synes ikke hun var så liten når jeg sammenligner med dere andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...