Gå til innhold

Kjære BIM-frender, i dag fikk jeg opp en etterlengtet strek gitt :)

Anbefalte innlegg

Jeg testet jammen meg positivt i dag jeg!!!!! På QR men den er vel ok?

I dag er det en dag over IKM og 14 dager etter eggløsning, så var skikkelig spendt på om hcg-nivået var tilstrekkelig (testet jo negativt søndag ettermiddag, altså 12 DPO).

Herrejemeni, er helt nummen jeg - kjempeglad så klart, men i bakhodet ligger jo vissheten om at det er så tidlig ennå og at mye kan skje.

Testen var riktignok VELDIG svakt positivt, men det var farge på streken og den kom fram etter 2 min. Kjæresten min så den han også, så da var det ikke bare jeg som så syner:)

Ja da blir det kanskje 1. trimester på meg nå også JUHUUUUUUUUUU (med litt forbehold enda da - merker jeg stritter litt mot mht å ta gleden på forskudd).

Ingen symptomer, bare vondt i puppene når jeg legger meg på magen ellers er de vare litt ømme (merker at de er der liksom). Tempen er fremdeles høy da, og det var derfor jeg torte å teste i dag morges. Siden torsdag/fredag har det føltes som om mensen er på vei med mensmurringer, litt vondt i korsryggen og en "våt" følelse nedentil uten at det har kommet noe som helst.

Her er link til FF-charten for dem som er interessert i den slags:

http://www.fertilityfriend.com/home/131b7c

Vet ikke om det kommer frem på denne charten, men vi "hadde oss" altså på dag 8, 10 og 12 før kjæresten ble borte en ukes tid (husker jeg tenkte at vi aldri klarer å kose oss på selve el-dagen, men det det holdt med en dag eller to før el denne gangen).

Krysser fingra for at alle her inne lykkes med dette babylagingsprosjektet! Og sender så klart uendelige mengder av det obligatoriske babystøvet ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Glad klem fra

Fortsetter under...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så mye!!!!! Du har en spennende tid i møte:) Jeg får ønske deg velkommen etter til 1. tri da:)

Er dette din første? Hvor lenge har dere prøvd?

Hei Maddemor, så hyggelig med hilsen fra deg!!!! Takk takk :)

Ja det er skikkelig spennende, kjenner flere som har slitt med å beholde spiren så tar ingeting for gitt enda. Men klarer heldigvis å glede meg for det:)

Dette er første, og sannelig på tide (er 32 år jeg). Har ikke prøvd så veldig lenge, tror dette er vår 6 pp. Har alltdi trodd at jeg skulle bruke laaaaaang tid på å få barn (av en eller annen grunn), så hvis denne spira sitter nå er jeg knallfornøyd. De fleste jeg kjenner har brukt ca 1 år, så var innstillt på det jeg også.

Hukser jeg ble superglad da du fortalte at du var blitt gravid! Hvordan går det meg deg? Håper alt står supert til :) Gleder meg til å følge deg og de andre på 1. tri :)

Såååå koselig!!!!!!

Gratulerer så mye til dere!!!

En strek med farge er jo det vi drømmer om...

Kos deg og nyt følelsen, må våge det!!! Det går bra til det motsatte er bevist!! Ikke sant..??

Klem klem!!

Annonse

Takk for fin gratulasjon og beorligende ord attpåklatt :) Ja man jo bare glede seg så lenge man kan!

Ser at du er i "ventegjengen". Håper dere får postive resultater snart!!!!

God klem til deg:)

Takk skal du ha!!! Her er mer ********************************************************************************** og utifra nicket ditt ser det ut til at du produserer en del selv også :)

Lykke til med femtebarn!

Takk for det scubagirl!!! Du er jo en av FF-jentene :) Spennende dager for deg fremover også! Kryss kryss kryss kryss og masse **************************************************************************************************************************************' til deg :)

God klem tilbake til deg scuba!

Oh,ser jeg har glemt å gratulere deg, jo!

GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så gøy at det klaffet for dere! Nå må du nyte svangerskapet max:-) Tenk så koselig å gå mot jul med en liten spire i magen!

*KJEMPEKLEM*

Heiiiiii og takk for koselig gratulasjon fra deg elli-karamelli!

Ja det er veldig gøy men veldig skummelt også :) Har vel ikke helt gått opp for meg hva som er på gang....

Har fulgt med på deg jeg og ser at du klok av skade har ventet med testingen. Har du tempet de siste dagene ? (vet at du ikke har gjort det slavisk denne syklusen pga gifting GRATULERER!!!!!! og las vegas og slikt). Men hvis du temper burde det jo gi den noen indikasjoner sammelignet med tempene i de andre syklusene?

Skal holde et øye med deg i dagene fremover JA!

Lykke til og takk for mange gode tråder med mye flott info her inne :)

STORGODKLEM til deg

Annonse

Takk igjen kjære lilli1979:) Du er ei god jente som har overskudd til å engasjere deg i andre når du selv befinner deg i noget uviss situasjon! Det står det veldig mye respekt av!!!!

Nok en godklem til deg

Tusen takk!:-)

Skjønnere godt at du synes det er skummelt,jeg er livredd for hele denna baby-greia jeg også! Å gå gravid er èn ting,men det er alt det andre styret,når en har født! Jeg kan ingenting om babyer,føler meg som en komplett idiot på feltet! Kanskje likegreit om det ikke blir noe;-D

Jeg har ikke tempet eller noe denna måneden,både pga av at vi reiste til Vegas og fordi gyn. ikke syntes jeg burde fortsette med det,jeg vet jo at EL kommer regelmessig!(men samtidig,den KAN jo bli forsinka,og lurer litt på om all reisinga og nervøsiteten da kan ha utsatt den,selv om jeg følte på kroppen at EL kom til forventa tid!) Ja ja!

Iallfall kjempekoselig at det klaffet for deg nå,du må jo være i ekstase! Har du fortalt det til pappan nå?

Masse lykke til med spiren,zzzzz-frøken! :-)

Gò-klemmer fra

Ja etter stund med temping og el-tester der alt ser ut til å være i orden, forsvinner jo noe av grunnen til å fortsette med dennne overvåkningen. Jeg ble litt hekta på dette med temping, kanskje litt vel hekta, så hadde vel gitt meg om et par sykluser nå.

Jeg tror vi er ganske på linje mht all skummelheten, både under svangerskap og etterpå!!!! Blir litt blek om nebbet når jeg lar det synke inn hvilket ansvar dette mirakelprosjektet innebærer..... men heldigvis er de fleste av venninnene mine sånn også, visste knapt oppned på en bleie og nada om barn, men ser jo at det går strålende og at læringskurven er bratt den første tiden. Men det er jammen meg litt av en risikosport vi driver med, kan nesten ikke teke for mye, blir jo bare helt lammet hehe :)

Ut i fra hvordan du fremstår gjennom innleggene dine her inne på BIM, tror jeg du bare kan legge bort den derre steningen din om at det er like greit at det ikke blir noe :) Du kommer til å fikse mammarollen supert! Og ja, du blir mamma en dag - det er jeg helt sikker på!!!!!

Hode opp og beina ned (som mammaen min alltid sier til meg)!

Lykke til med dagene som kommer elli-karamelli, jeg vil følge deg med argusøyne :)

Stor klem til deg!

Nutmeg: Tusen takk for hyggelig gratulasjon! Og enormt lykke til med de neste dagene - ser at du også befinner deg i "ventevenninnegjengen":)

Hvor langt over ikm er du nå? Vet du når du hadde el?

Lykketilogtakkforgratulasjonsklem fra

Hadde IKM på fredag, men ikke testet ennå. Har liksom på følelsen av at hun dukker opp denne tanta. Men, i dag har jeg faktisk kjøpt test, så i morgen skal det testes dersom hun ikke har dukket opp til da.

Du får fortsett å nyte dagen, kose deg med med den fantastiske nyheten din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...