heimer Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Venter ny baby til vinteren, og trenger derfor OTH'en til nybabyen. Må kjøpe ei vogn som storesøster på 1 år kan bruke i barnehagen til soving. Har noen anbefaling på en romslig sportsvogn hun kan bruke utover. Vet ikke hvor lenge hun kommer til å sove på dagtid, men det blir vel enda ganske lenge?
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Vi kjøpte en brukt Simo vogn, som junior på 15 mnd bruker i barnehagen. Synes det var unødvendig å bruke masse penger på en vogn som skal stå stille i barnehagen. Tror vi betalte et sted mellom 500-750 kroner, og vognen fungerer kjempefint! Slik kan vi fortsette å bruke Quinny-vognen vår til nr 2, som kommer i januar )
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Sjekk på finn.no. Selv fikk jeg en strøken simo classic gratis, da dama ikke trodde noen var intressert i en slik gammel vogn... (men etter å ha blitt bombadert med tlf og mail, så forsto hun at hun kunne tjent penger på den!). Denne vognen har god plass til baby + skinnpose eller voksi. Ønsker du sportsvogn, så synes jeg Teutonia 2yk typen er bra.
<3 + <3 + <3 Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Definitivt Simo Champion...knallgod plass til stor pose og stor unge Så en på finn.no i dag til 400,- (04mod...var visstnok litt falmet på kalesjen, men spiller kanskje ikke så stor rolle i og med at den skal brukes som sovevogn...)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 egentlig er en emmaljunga kombivogn classic.1000 kr
*Joa* Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Den har vi til sovevogn hjemme. Barnehagen stiller med sovevogner i min sønns barnehage... Emmaljungaen er superbra til sovevogn for store barn. Sønnen min er 95 cm og ligger enda i denne vogna. Riktignok med føttene litt oppå kanten, men han plages ikke av dette. Den er dessuten lun og god i motsetning til simo champion som er en mer åpen vogn. Disse ligger på ett sted opp mot 1000,- brukt på finn.no
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Synes simo champion her super, lang (104 cm)og god plass. Synes ikke denne vognen er noe åpen...Ligger lunt å godt der. Vi har voksipose i da..
<3 + <3 + <3 Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 Synes heller ikke Champion er for åpen, iallefall ikke med fotposen/stormtrekket på! Det er jo en av de vognene som har de største innvendige målene på markedet (større enn Emmaljunga), så etter min mening er det en ultimat sovevogn!
3 *guttemamma Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 Jeg anbefaler Simo kombivogn jeg. Har brukt det til begge de to andre til de var 2.5-3 år. stor stødig og lun vogn. Har også god erfaring med det som sovevogn i bhg. Har kjøpt meg ny sportsvogn nå(Emmaljunga city cross) men kommer til å bruke den gamle kombivogna som sovevogn i bhg til minstemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå