Gå til innhold

"sovevogn" til bruk i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter ny baby til vinteren, og trenger derfor OTH'en til nybabyen. Må kjøpe ei vogn som storesøster på 1 år kan bruke i barnehagen til soving.

Har noen anbefaling på en romslig sportsvogn hun kan bruke utover. Vet ikke hvor lenge hun kommer til å sove på dagtid, men det blir vel enda ganske lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte en brukt Simo vogn, som junior på 15 mnd bruker i barnehagen. Synes det var unødvendig å bruke masse penger på en vogn som skal stå stille i barnehagen. Tror vi betalte et sted mellom 500-750 kroner, og vognen fungerer kjempefint! Slik kan vi fortsette å bruke Quinny-vognen vår til nr 2, som kommer i januar :o)

Skrevet

Sjekk på finn.no. Selv fikk jeg en strøken simo classic gratis, da dama ikke trodde noen var intressert i en slik gammel vogn... (men etter å ha blitt bombadert med tlf og mail, så forsto hun at hun kunne tjent penger på den!). Denne vognen har god plass til baby + skinnpose eller voksi.

Ønsker du sportsvogn, så synes jeg Teutonia 2yk typen er bra.

Skrevet

Definitivt Simo Champion...knallgod plass til stor pose og stor unge :) Så en på finn.no i dag til 400,- (04mod...var visstnok litt falmet på kalesjen, men spiller kanskje ikke så stor rolle i og med at den skal brukes som sovevogn...)

Skrevet

jeg selger en romslig sportvogn.

Skrevet

egentlig er en emmaljunga kombivogn classic.1000 kr

Skrevet

Den har vi til sovevogn hjemme. Barnehagen stiller med sovevogner i min sønns barnehage...

Emmaljungaen er superbra til sovevogn for store barn. Sønnen min er 95 cm og ligger enda i denne vogna. Riktignok med føttene litt oppå kanten, men han plages ikke av dette. Den er dessuten lun og god i motsetning til simo champion som er en mer åpen vogn.

Disse ligger på ett sted opp mot 1000,- brukt på finn.no

Skrevet

Synes simo champion her super, lang (104 cm)og god plass.

Synes ikke denne vognen er noe åpen...Ligger lunt å godt der. Vi har voksipose i da..

Skrevet

Synes heller ikke Champion er for åpen, iallefall ikke med fotposen/stormtrekket på! Det er jo en av de vognene som har de største innvendige målene på markedet (større enn Emmaljunga), så etter min mening er det en ultimat sovevogn!

Skrevet

Jeg anbefaler Simo kombivogn jeg. Har brukt det til begge de to andre til de var 2.5-3 år. stor stødig og lun vogn. Har også god erfaring med det som sovevogn i bhg. Har kjøpt meg ny sportsvogn nå(Emmaljunga city cross) men kommer til å bruke den gamle kombivogna som sovevogn i bhg til minstemann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...