Gå til innhold

DERE SOM ØNSKER Å BLI LEST AV MEG!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

jeg gjør dette mot betaling overmail...ser det er flere som roper på meg her inne...sånne graivspm tar jeg ikke noe for,men kan ikke love at jeg svare alle

tar 250 for en full lesing av dere...tar forskudbet.

ellers så ser jeg hjelpere og ånder som ikke har komment seg over på den andre siden

så det er bare å mail meg

klem

Fortsetter under...

Hei Kimby!

Spår du gravidespørsmål over her?

Eller skal jeg skrive over mail?

Er født 11.05.67

mannen min 17.06.66

Kan du se når jeg blir gravid og kjønn?

Ønsker oss ei jente til, da vi har 3 gutter og 1 jente fra før, så vi prøver å ha sex 2-3 dager før EL!

Tips?

Hei Kimby !

Jeg prøver å legge meg inn under denne tråden i håp om å få svar. SOm mange andre jenter her inne så lurer jeg på om du kan se noen graviditet på meg fremover ? Har prøvd lenge, menuten hell til nå...

f. 060881.

Takk.

Annonse

hei

dere kommer nok til å få en til gutt uanset hvordan dere gjør det.

det er spermen til mannfolkene som bestemmer hva det skal bli...har din mann flere gutter en jenter inni der så er jo sjangsene små for at det blir en jente...stillinger og når dere gjør det har ikke noem ed kjønn å gjøre

jeg føler en graviditet på deg ,men tror ikke den blir før i sluten av november :o)

Hei Kimby !

Jeg prøver å legge meg inn under denne tråden i håp om å få svar. Som mange andre jenter her inne så lurer jeg på om du kan se noen graviditet på meg fremover ? Har prøvd lenge, men uten hell til nå...

f. 060881.

Takk.

Hei igjen Kimby..

Jeg går og lurer og lurer på når jeg blir gravid.

Du spådde meg via mail i våres, hvor du sa at du så graviditet veldig nære...

Hva ser du nå?

Jeg er født 30.01.72

Samboer er født 08.08.84

Klem fra..

Annonse

Legger meg også inn under dette innlegget.... :) Ikke fysisk akkurat da men. He he.

Vel, om du kan, orker og har lyst ønsker også jeg svar på om jeg blir gravid snart. Har kun forsøkt i 3 pp, men er jo like spent hver måned. Har ikke klaffet enda. Har ei lita jente på 13 mnd. fra før, og ammer enda, så det kan jo kanskje vanskeliggjøre det noe?

Ellers, hva er e-post adressen din igjen???

Jeg: 160471.

Han: 270564.

Tusen takk :)

Hilsen

Hei KIMBY=)

har bare et spm om graviditet: Når vil det klaffe for oss, har mistet 2 ganger nå på 6 mnd... Når får du opp ny baby på oss og hvilket kjønn?

160387jeg

310883han

Denne spåingen over mail hørtes veldig interesannt ut: Har du mye å gjør for tiden? Kunne tenkt meg dette ja, men vet liksom ikke om hvilke spm jeg KAN stille. Type: jobb\økonmi\samliv osv??

Tusen takk for at du tar deg tid:)

Hei Kimby..:)

Kan du hjelpe meg. Lurer på om du kan se noe om forholdet mellom dattern min og pappen hennes ?? Har så vondt av henne sånn som ting er nå :(

Hun er født: 23.09.97 og han : 25.02.73..'

Også selvsagt om det blir litt kjærlighet på meg snart..:)) Og kanskje flere barn.. hihi

Jeg er født 14.12.74

Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...