Gå til innhold

SpongeBob

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg sendt deg artikkelen om Lamaze som word-vedlegg til epost. God lesning :) og husk: fødsel UTEN smerte er jo selvsagt bare en måte å skrive det på - skal ikke tas bokstavelig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant den, takk, min engel, og har allerede skrevet den ut så jeg kan bruke kvelden på nøye studier. Og forventer selvfølgelig en _totalt_ smertefri fødsel!

Skrevet

hihi :) er nok et par ting der vi kan le litt av, vi som har født før og har gått gjennom dette en gang, men stort sett syns jeg det er veldig nyttig lesing. Føler at mye av grunnen til at forrige fødsel gikk så "galt" var nettopp at jeg ikke var mer på lag med kroppen, men både presset og pustet feil og dermed gikk alt på tverke. Forventer ingen mirakler denne gangen altså, men om riktig pusteteknikk kan fjerne bare 12 timer av fødselen min så er jeg kjempefornøyd!!!

Skrevet

Tror jo også at jeg strammet imot, og slik forlenget åpningen, dessuten fikk jeg jo instruksjoenr fra JM under pressingen som klart tydet på at ungen skulle ut lenger bak enn det som normalt er... Litt greit å være mer forberedt, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...