Cat&Gullungene Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Og hvorfor? Lurer på om jeg eventuelt skal bytte merke til vesla. Men man hører jo ikke så mye om Collett ift. NAN.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Vi byttet fra NAN til Collett. Lillegutt ble mye bedre i magen og gulpet mindre, men det lille gulpet som kom luktet spy... Ikke særlig deilig... Men er i det store og hele mer fornøyd med Collett.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Selv så har jeg aldri gitt mme,men er en stor motstander av Nestle (orker ikke gå inn på den debatten nå) Uansett så har jeg en vennine som gir Collett og hun er veldig fornøyd,den inneholder visst Omega3..) Prøv da vell,se om hun synes den er grei!
WP-TLogPeanut Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Vi kunne ikke bruke Collet .. har ei gulpejente , og det stinket spy rett og slett av gulpet når vi brukte Collet :s
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Brukte Nan først vi.. byttet til collett da hun gulpet mye.. Det hjalp her ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå