Gå til innhold

Yttertøy på kalde dager! Hva bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i knipe for ikke å ha ytterjakker på disse kalde dager.. Kan selvfølgelig bruke kåper og jakker, men da uten å kneppe dem. Magen tyter ut gitt.. Hva bruker dere? Noen gode tips? Ikke for dyrt, og kunne helst tenkt meg noe kåpelignende som kan brukes til det meste. (prøvde meg på mammatøy debatten, men ingen svar der...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en bergans jakke, den er forholdsvis stor der magen går for den kan snøres eller åpnes nedenfra om den tid kommer at det blir for trangt.

Skal det være billig anbefaler jeg deg å kjøpe en stor tykk fleecejakke.

Skrevet

Har akkurat samme problemet. Får ikke igjen knappene/glidelås på noen av jakkene mine. Men jeg gidder ikke bruke penger på klær nå (vil heller handle når babyen er født), så jeg har heller en tykk genser under jakken. Og skal vi ut og gå tur, låner jeg en fleecejakke eller noe av mannen. :)

Skrevet

hei hei=)

jeg har begynt å bruke skijakka mi, er søren meg det eneste som kan lukkes... men heldigvis har vi ikke så mange mnd igjen da:) føler meg litt slaskete med den skijakka, men er kjedelig å bruke masse penger på noe man bare skal ha i et par mnd og... har du sett på de forskjellige mammaklær sidene??? mulig de har noe på HM også????

Skrevet

Tenkte å anskaffe meg en poncho som ikke ser kjærring aktig ut,eller en omslagsjakke i ull. Har sett det ett par steder.

Skrevet

Skal på sten og strøm i dag med moren min som skulle spandere en vinterjakke på meg.. blir spennende å se hva jeg ender opp med.. Mamma mente også at en poncho ville være genial nå som magen er så stor.. men er enig med petunia at den ikke må være for kjærringaktig.. ser for meg at jeg kommer vraltende i et telt med mine ekstra 16 kilo:) fnis.. skriver her om jeg finner noe i etermiddag jeg:)

Skrevet

Bruker norønna jakka mi. Er av de gamle modellene så er fortsatt plass til mage. Men det er bare akkurat altså ;)

Skrevet

En av vinterjakkene til samboeren... De som ser minst ut... Dvs fleecejakken hans og en til... Er det ikke så ille kaldt bruker jeg mine egne, men har et skjerf rundt halsen eller noe, så har jeg noe over magen allikevel :))

Skrevet

Forstår problemet. Har en gammal modell av Skogstad goretex jakke som akkurat går igjen, men føle meg ikkje særlig smart i den akkurat. Bruka ellers vanlige OPNE jakker med sjal i midten slik at det ikkje blir kaldt, dessuten har eg eit par tjukke genserar og vanlige inne jakker som eg brukar med sjal..... Syns det er litt for gale å bruek masse penga på å investere i så altfor masse kle...

Skrevet

De har noen vinterjakker på Zara som har knapper høyt oppe, til rett under puppene. Jeg er i uke 36 og klarer å kneppe igjen jakken, i tilleggt til at den dekker magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...