Gå til innhold

Noen som har hatt bakteriell vaginose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om jeg kanskje kan ha fått det. Trodde først det kunne være sopp. Tok canesten stikkpiller og krem. Etter behandlingen er det ikke blitt bedre.

Det småklør noen ganger, og føles bittelitt litt sårt når vi har sex. Har mer utflod enn vanlig. Den er tyntflytende og grå/hvit.

Hadde dere det flik da dere hadde bakteriell vaginose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres absolutt sånn ut. Jeg har hatt det to ganger. Synes det luktet "fisk" av meg etter sex også. Enkelt å kurere, enten tabl eller stikkpilleform fra lege. Lykke til:-)

Skrevet

Takk for svar! =)

Glemte å nevne den lukta... Det har jeg også. Bestilte meg time til legen. Lang ventetid.. Får vel gå med dette i noen uker da. Det har vel ikke no å si å gå med dette uten behandling med en gang?

Skrevet

hei

jeg har hatt bakteriell vaginose maaaaange ganger desverre. men har funnet 'min kur' som gjør at jeg omtrent aldri har det lenger. jeg bruker Vivag intimvask fra apoteket og tar tranebærpiller hver dag. (de heter 'godt for urinveiene', jeg sliter med urinveisinfeksjon og nemlig, men er overbevist om at de også hjelper for 'alt' av underlivsplager ..). har kun vært hos legen en gang og da fikk jeg en resept, men tok den ikke ut. blir fort bra igjen.

Skrevet

Takk for råd! =) jeg har selv vært litt plaget med urinveisinfeksjon. de siste gangene har jeg tatt tranebær med en gang jeg har kjent det er på vei. Bedre enn å ta disse pillene om og om igjen.

Så det skal jeg prøve =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...