Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper mest mulig svarer. Har selv forståelse for barn som må ha langer dager pga foreldrenes jobb.. Men at 5-6 timer er nok hvis en har valget da.. noen andre synspunkter:)?

Skrevet

Datteren min er i barnehagen i ca 6,5 time pr dag(hun er straks 2 år). Noen ganger 7 timer. Har du mulighet til å velge, så synes jeg 6 timer er greit for de aller minste. For de større barna, kan 6 timer være for lite. Blir de levert sent, kan noen ha problemer med å komme inn i allrede oppstartet lek, og dersom de blir hentet for tidlig, må de avslutte leken før de aller fleste.

Skrevet

Gutten min er i barnehagen 7,5 timer hver dag. Noen dager bittelitt lenger. Han går i den barnehagen jeg jobber, så han trenger ikke være der noe lenger enn det jeg akkurat jobber. Vi har faktisk barn i barnehagen som er der i 9 timer og sånn. Det syns jeg er litt lenge, men noen ganger så har man reisevei til jobben og sånn.

Skrevet

Jeg jobber også i bhg der jenta vår går, så hun er der like lenge som meg som jo er 7,5 timer. Eller hun er der litt mindre dersom jeg f.eks begynner 7 på mårran. Da er det pappaen som leverer henne i og med at bhg ligger på vei til jobben hans og de kan vente en time til om morgenen før de drar;o)

Skrevet

Jobber turnus, så de dagene jeg jobber på dagen leveres hun kl 7 og hentes ca 1530, altså 8,5 timer. Hun har 60 % plass, så i uka er det max 25 timer. Hun er 2 1/2 år

De dagene jeg har fri leverer jeg henne etter at søstrene har gått til skolen, ca kl 9 og henter ca kl 15.

Hun trives veldig godt og vil ikke hjem om ettermiddagen, selv når hun har vært der hele dagen.... så 6 timer synes jeg er helt greit selv om jeg har fri. Har jo henne hjemme to dager i uka, og da vil hun gjerne i barnehagen når søstrene har gått til skolen....

Skrevet

Han er der fra 8/8:30 til 16:30/16:15 4 dager i uken. Vi jibber fulle dager, men har begge fleksitid, samt at jeg har fri en dag pr uke.

Skrevet

Sju timer, fra halv ni til halv fire.

Tror at foreldre flest gjør det som er best for familien som helhet.

Skrevet

De leveres mellom 9 og 9.30 og hentes mellom 15.og 15.30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...