Gå til innhold

Nå vil sambo plutselig ha et annet navn!

Skrømti

Anbefalte innlegg

Er 12 dager til termin, og vi har hele tiden vært enige om navn på Gutten. ( skal kalle han opp etter min far, det samme navnet)

Nå har sambo fått det for seg at han vil kalle opp lillegull etter sine bestefedre. Forøvrig et navn som _han_ egentlig skulle hatt hadde faren hans fått viljen sin den gang for 33 år siden : )

Nils Petter er navnet. I for seg og forsåvidt ikke noe spesielt, men nå er jeg skikkelig fan av å kalle opp, og så betyr det tydeligvis litt for sambo.. ( han går og kaller magen for Nils Petter osv...)

Blir litt forvirra av dette her... Huff, tror nok vi må holde oss til den opprinnelige planen, kanskje vi kan bruke det andre om vi skulle få en gutt til en gang!

Hvordan hadde dere tenkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg hadde også blit litt irritert over det!

men dere kan jo vente til gutten kommer å se hvilket navn som passer han! det er jo ikke altid at navnet vi har bestemt til nurket ikke passer!

lykke til!!

koz juni-baby ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikkje vere enkelt med navn, nei. Kanskje dokke kunne kombinere din far sitt navn og det andre navnet? td Petter og et navn til?

Det er iallefall vanskelig å forandre navnet når en har hatt et forhold til det, som du kanskje har fått med det første navnet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...